The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kahvikirahvi, onko teillä hometta asunnossa ?
Aiheuttaa pitemmän päälle oireita, mun pikkuveljellä on ollu flunssaa, ruusufinniä, tulehduksia homeen takia.
 
LIEN ootko lopettamassa tupakointia? Kauan olet polttanut? Kaipaan vertaistukea nyt.. Poltin 10v ja lopetin kunnes poltin taas pari vuotta ja lopetin kolmeksi vuodeksi ja aloitin ja välillä söin nikotiinipurkkaa ja poltin salaa... Nyt olin polttamatta pari kuukautta ja taas hain askin jonka poltin viikossa koiran kanssa lenkkeillessä.. Nyt taas päätin lopettaa, mut horjuu horjuu.. :snotty:
En oo lopettamassa. Alotin 13v. Aikuisena poltin vain viihteellä. Eli tosi vähän. Päivittäin olen polttanut viimeiset 7v.
 
kahvikirahvi
Tuli vaan mieleen kun jossain viestissä kirjoitit että oot vaan yhden polttanut.. Mulla karkaa aina lapasesta.. Tänään lupaan itselle yhden ja huomenna kolme ja kahdessa viikossa askin päivässä..

Sis yhden sinä päivänä..
Mulla on sillain että ei koskaan tee tiukkaa olla ilman tupakkaa, ei muutamaa päivää tai viikkoakaan, mutta jos saan tupakka-askin tai pussin niin ei siinä montaa päivää mee kun ne tulee poltettua vaikka ihan tylsyyteen.
Ilman vois ola jos haluais muutta säännöstely ei onnistu.
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä