En oo lopettamassa. Alotin 13v. Aikuisena poltin vain viihteellä. Eli tosi vähän. Päivittäin olen polttanut viimeiset 7v.LIEN ootko lopettamassa tupakointia? Kauan olet polttanut? Kaipaan vertaistukea nyt.. Poltin 10v ja lopetin kunnes poltin taas pari vuotta ja lopetin kolmeksi vuodeksi ja aloitin ja välillä söin nikotiinipurkkaa ja poltin salaa... Nyt olin polttamatta pari kuukautta ja taas hain askin jonka poltin viikossa koiran kanssa lenkkeillessä.. Nyt taas päätin lopettaa, mut horjuu horjuu.. :snotty:
Mää oon oppinu välttämään ähkyn syömällä leipälautaselta. Se on vaan kohta hankalaa kun puolikas on hajottanu jo kaks kuudestaToivotaan kirahvi että joku tulee pian tsekkaa sen kämppäs.
Miun on pakko päästä pitkälleen, mahaan sattuu vieläkin ku piti niin paljon liikaa syödä. Miksi oi miksi ihminen on niin tyhmä???|O
Tuli vaan mieleen kun jossain viestissä kirjoitit että oot vaan yhden polttanut.. Mulla karkaa aina lapasesta.. Tänään lupaan itselle yhden ja huomenna kolme ja kahdessa viikossa askin päivässä..En oo lopettamassa. Alotin 13v. Aikuisena poltin vain viihteellä. Eli tosi vähän. Päivittäin olen polttanut viimeiset 7v.
Ilmeisesti joo, pilkkuja on kylpärin kaakeleiden välissä. Soitin tänään isännöintiin ja odottelen että ne ilmottaa koska joku hetis tarkastamaan..Kahvikirahvi, onko teillä hometta asunnossa ?
Aiheuttaa pitemmän päälle oireita, mun pikkuveljellä on ollu flunssaa, ruusufinniä, tulehduksia homeen takia.
Mulla on sillain että ei koskaan tee tiukkaa olla ilman tupakkaa, ei muutamaa päivää tai viikkoakaan, mutta jos saan tupakka-askin tai pussin niin ei siinä montaa päivää mee kun ne tulee poltettua vaikka ihan tylsyyteen.Tuli vaan mieleen kun jossain viestissä kirjoitit että oot vaan yhden polttanut.. Mulla karkaa aina lapasesta.. Tänään lupaan itselle yhden ja huomenna kolme ja kahdessa viikossa askin päivässä..
Sis yhden sinä päivänä..
Toivottavasti tarkistavat pian ja tekevät myös jotain asialle.Ilmeisesti joo, pilkkuja on kylpärin kaakeleiden välissä. Soitin tänään isännöintiin ja odottelen että ne ilmottaa koska joku hetis tarkastamaan..
Oispa ihanaa kun ei olisi koskaan moista paskaa edes kokeillut..En ole ikinä edes maistanut röökiä yhtä henkosta, hyi yökki.
Olikohan se silloin kun mulla oli paha yskä? Parina päivänä oli kuumetta.Tuli vaan mieleen kun jossain viestissä kirjoitit että oot vaan yhden polttanut.. Mulla karkaa aina lapasesta.. Tänään lupaan itselle yhden ja huomenna kolme ja kahdessa viikossa askin päivässä..
Sis yhden sinä päivänä..
Enpä muista. Jäi vaan mieleen että nyt saan mennä partsille kun yhden vaan sinä päivänä polttanut. Ajattelin et kokeilet lopettaa ( tai edes vähentää) =)Olikohan se silloin kun mulla oli paha yskä? Parina päivänä oli kuumetta.
En oo nyt edes yrittänyt. On aina jotain huolia jotta ei kiinnosta ottaa lisää stressiä.Enpä muista. Jäi vaan mieleen että nyt saan mennä partsille kun yhden vaan sinä päivänä polttanut. Ajattelin et kokeilet lopettaa ( tai edes vähentää) =)
Mä taidan kohta kipasta kioskille kun on näitä huolia kans..En oo nyt edes yrittänyt. On aina jotain huolia jotta ei kiinnosta ottaa lisää stressiä.
karjalanpiirakka ja reilusti munavoita on kohta parasta mitä mä tiedänKahvia ja karjalanpiirakkaa maistuu.
Vai niin. Mutta ei taida olla niin vakavia kuin mulla.Mä taidan kohta kipasta kioskille kun on näitä huolia kans..
No on tässä kaikkea.. Esim. Tuo vitun paskanaattori vituttaa just nyt!!!Vai niin. Mutta ei taida olla niin vakavia kuin mulla.
yhen kaverin mummo teki aivan mahtavia piirakoita, osaispa itekkiPiirakkaa ja munavoita.. Kerran oon syönyt itsetehtyjä. Muuten olen syönyt aina kaupasta ostettuja.
Mulla on sellaisia mitkä aiheutti keskivaikean masennuksen. Mut en nyt niistä tän enempää.No on tässä kaikkea.. Esim. Tuo vitun paskanaattori vituttaa just nyt!!!
Olikohan ne myös näköisiä. Oon kuullu että jokainen tekee näköisensä piirakan.yhen kaverin mummo teki aivan mahtavia piirakoita, osaispa itekki