P
Perhepäivähoidossa
Vieras
En mä mitään kuvittele. Mä tiedän, nään, koen ja aistin joka päivä, että meidän ihana pph tykkää oikeasti kaikista hoitolapsistaan, meidän lapsukainen mukaan lukien :heart:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hmmm.
Ketjussa lastentarhanopettajat sanovat että heille tulee läheisin suhde vaikeimpiin kotona paljon huomiota saaneisiin lapsiin, joilla on vahva tahto ja he pitävät näistä eniten. Koska heidän kanssa selviäminen tuottaa hoitajille ammatillisen pätevyyden tunnetta.
Eli kuten olin aina ajatellutkin, suomen päivähoitojärjestelmä synnyttää narsisteja. Ne, jotka on kotona kasvatettu pienestä saakka, joustavat ja ottavat muut huomioon, ovat hiljaa kun pyydetään ja noudattavat sääntöjä, saavat päiväkodissakin olla itsekseen. kun taas ne, jotka saavat rajoitta rellestää, jne. saavat paljkintoja käytöksestään, eli huomiota ja aktiivista tekemistä.
Huh mikä johtopäätös!
Mutta itsekin voin sanoa, että eräänkin kerran yksi poika tuli itselleni tosi läheiseksi kun aluksi venkuroi vastaan ja koetteli. Kun vastasin koetteluun lempeällä "kurilla", eli en hyväksynyt käytöstä, mutten myöskään ollut ankara, tämä poika tuli siitä eteenpäin tosi lähelle minua. Meidän välille tuli siis ihana lämmin suhde.
Poika oli ns. erityislapsi, muttei mitenkään haastavimmasta päästä. Kyllä siinä itsellekin tulee väkisinkin hyvänolon tunnetta jne. Mutta ei se silti tarkoita sitä etteikö ne muut lapset olisi tärkeitä tai ihania. Eikä tuo erityislapsi ollut narsistinen.
Minulla ei kyllä ole runsaasti kokemusta pk elämästä, joten tuossa nyt vain yksi pieni esimerkki.
Hmmm.
Ketjussa lastentarhanopettajat sanovat että heille tulee läheisin suhde vaikeimpiin kotona paljon huomiota saaneisiin lapsiin, joilla on vahva tahto ja he pitävät näistä eniten. Koska heidän kanssa selviäminen tuottaa hoitajille ammatillisen pätevyyden tunnetta.
Eli kuten olin aina ajatellutkin, suomen päivähoitojärjestelmä synnyttää narsisteja. Ne, jotka on kotona kasvatettu pienestä saakka, joustavat ja ottavat muut huomioon, ovat hiljaa kun pyydetään ja noudattavat sääntöjä, saavat päiväkodissakin olla itsekseen. kun taas ne, jotka saavat rajoitta rellestää, jne. saavat paljkintoja käytöksestään, eli huomiota ja aktiivista tekemistä.