Tosin siihen alkuperäiseen aiheeseen niin siinä minä olin oikeassasattuuhan sitä ite kellekki
nou voriis meit
Hyvää yötä :kiss:.Ruutis varmaan tulostaa printscreenin seinälle ko on niin ylpeä ku juttukumppani myönsi olevansa väärässä voi pojat.
Meikä taitas käyä täs nukkumatin puuhille nyt, hy. Kisss muuten kuorsaa.
Hattaran kuvia peppumuumi.:kiss:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29615465:Kyöpeli lähtee etsimään unia. Nukkukaa makoisasti :kiss:.
Taisitpa osua yhteen jos toiseenkin urokseen tarkasti singotulla kalikallasi :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29615365:Miesten PMS .
Vaan pojat on poikia
Huomenta.Huomenta!
Vai miesten PMS-päivää/iltaa tääl on vietetty
Tänään pajapäivä..väsyttää.
: / hormoonitoiminta *syvä huokaus*Huomenta.
Ei juma mikä MPMS -päivä täällä on ollut |O No okei sillä on ollut töitten kans hankaluuksia, mutta ei kai ne mulle kiukuttelemalla korjaannu...
Ainaki känkkähormoonista näyttää olevan ylituotantoaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29615602:: / hormoonitoiminta *syvä huokaus*
Aw :hug: Joo tuo Mr. Myttynen on semmoista nopeasti leimahtavaa&leppyvää sorttia; minä jähmeäverinen pohjalainen välillä ihan henkeeni haukon nopeitten käänteitten takiaMythis, :hug: Miehet!
moroAamua.
jos yskänlääkepullossa ei ole kolmiota niin se tarkoittaa ettei se tehoa kuin pikkulapsiinKolmio..! Minäpä hörppään. Saako ottaa pohjammaan kautta?
Jea, tänks. Kertokaas miten mä saan koko päivän taas kulumaan, ei niinku huvita yhtään.jos yskänlääkepullossa ei ole kolmiota niin se tarkoittaa ettei se tehoa kuin pikkulapsiin
uskosin että semmonen puoli pulloa olis sopiva ryyppy
pp rattaisiin ja teette kunnon kävelylenkinJea, tänks. Kertokaas miten mä saan koko päivän taas kulumaan, ei niinku huvita yhtään.
Kuulostaa hyvältä mut kipeenä ulos ei houkuttele :|pp rattaisiin ja teette kunnon kävelylenkin
katoppako mulla aatos nyrjähti, eihän sitä tosiaan kipeänä ole syytä lähteä ulos heilumaanKuulostaa hyvältä mut kipeenä ulos ei houkuttele :|