The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
[QUOTE="vieras.";29612886]Eilen juuri katselin kun jotkut lapset meni polkupyörillä.
Täällä siis sulat kävelytiet.
Koskahan viimeksi on voinut helmikuussa pyöräillä??
Ja pirkan hiihtokin perutaan.[/QUOTE]

Siitä muuten taitaa olla jo aikaa!

Olen kyllä todella pöyristynyt kun talvi oli tässä!:kieh:

Mä niin toivon että ens talvi olis kunnon talvi. Veteläetelä kun tuppaa olemaan muutenkin pari viikkoa paskaa hiihtosäätä.:(
 
Miehen sairaus voi olla tota epäilemääsi. Mut toisaalta mahatautia on hirveen vaikee teeskennellä.
Menee vessaan, pistää oven lukkoon, kaataa sankosta vettä pönttöön ( kuuluu loiskahdus), örähtää, tulee ulos huonovontisen näköisenä, menee makaamaan ja huutelee juomaa ja herkkuja sänkyyntarjoiltuna.. Viides päivä.. Asennan kameran vessaan.. :D
 
kahvikirahvi
Ai nyt täällä on hölötelty sivutolkulla kun mää olin ostoksilla ja ruokkimassa perhettä :O sikamaista.


Mutta tein hyvät ostokset, ruokaki oli halpaa ku lidlissä kävi. Shittymarketista saatiin uus muumi-dvd ja pp sai sittenkin ne hanskat mitä mää suunnittelin, alekorista vitosella, jee!
 
IhQ
Kuka heittäis minuu kupillisella kahvia, käy vaikka semmonen kannellinen termosmuki tms. ehkä paremmin, ei niin paljoa lentäessä roiskuis :) Hitto kun alkoi kirpparikierros väsyttää, nyt ei jaksas yhtään mitään.

Mutta, paras löytö tänään. R-collectionin violetti, ohut kevät/kesätakki, reisipituinen,kaikki vetskat (myös taskujen) toimii, ehjä ja tasavärinenkin. En siis löytäny mitään vikaa, muuta kun että aikas kissankarvassa se oli. Sain takin ilmaiseksi!

No, muutapa en sitten löytänytkään..ruokaa tosin ostin :)
 
kahvikirahvi
Kuka heittäis minuu kupillisella kahvia, käy vaikka semmonen kannellinen termosmuki tms. ehkä paremmin, ei niin paljoa lentäessä roiskuis :) Hitto kun alkoi kirpparikierros väsyttää, nyt ei jaksas yhtään mitään.

Mutta, paras löytö tänään. R-collectionin violetti, ohut kevät/kesätakki, reisipituinen,kaikki vetskat (myös taskujen) toimii, ehjä ja tasavärinenkin. En siis löytäny mitään vikaa, muuta kun että aikas kissankarvassa se oli. Sain takin ilmaiseksi!

No, muutapa en sitten löytänytkään..ruokaa tosin ostin :)
Mää voi nakata kahvilla, keitin liikaa kun ämpäri ei halunnutkaan toista kupillista minkä se aina juo.

Kertokaahan muuten mihin lapsi voi piilottaa laastaripaketin? Ne on hukassa ny ja tarttisin sellasia.
 
IhQ
Mää voi nakata kahvilla, keitin liikaa kun ämpäri ei halunnutkaan toista kupillista minkä se aina juo.

Kertokaahan muuten mihin lapsi voi piilottaa laastaripaketin? Ne on hukassa ny ja tarttisin sellasia.
Kiitti.

Hmm, vaikea sanoa tuohon laastaripakettijuttuun mitään..lasten piilottamat tavarat kun voi olla missä vaan. Ne tulee vastaan taas joskus...tai sitten ei.
 
Mää voi nakata kahvilla, keitin liikaa kun ämpäri ei halunnutkaan toista kupillista minkä se aina juo.

Kertokaahan muuten mihin lapsi voi piilottaa laastaripaketin? Ne on hukassa ny ja tarttisin sellasia.
Helppoa. Se on siel sängyn alla muovisotilaiden sissipakkauksena.

Ja sit kun joskus mulle keität kahvia, niin sen tulee olla mustaa kuin synti, kuumaa kuin helvetti ja tuoretta kuin nuori rakkaus. Semmoista joka tappaa elävät ja herättää kuolleet. Ja sitä pitää olla paljon.
 
kahvikirahvi
Helppoa. Se on siel sängyn alla muovisotilaiden sissipakkauksena.

Ja sit kun joskus mulle keität kahvia, niin sen tulee olla mustaa kuin synti, kuumaa kuin helvetti ja tuoretta kuin nuori rakkaus. Semmoista joka tappaa elävät ja herättää kuolleet. Ja sitä pitää olla paljon.
Mun keittimellä ei valitettavasti hirveen kuumaa kahvia saa, mutta uskon kyllä että mun keitokset täyttää ainakin noi kaks viimestä kohtaa :D
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä