The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Haha! Voin niin kuvitella ton :D noin se varmaan menee, kärttyisinä räyhätään täällä sitte mite silloin joskus kaikki oli niin erilaista :D niin kauan näppis käryää kun sormet toimii. Ja sitte ku ei toimi ni keksitään jotain muuta millä näpytellä kiukkusia viestejä palstalle.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Mistäs tiedät että hän ylipäätään haluaa lapsia, ja miksei juuri hän vois olla sun Pitkätossus? Jos se on kiva naikkonen ja tykkäätte toisistanne niin ei kai sitä ehdointahdoin tartte päästää sitä käsistään. Emmää ainakaan ymmärrä miksi kaks toisistaan tykkäävää ihmistä ei vois olla yhessä.
Maailma tai mä ei o ihan noin helppo.

Mä tunnen hirmuisen määrän ihania naisia ja hän on yksi heistä. Mut ei mun tartte pyrkiä heidän kaikkien pöksyihin tai sohvansa ja kaukosäätimensä valtiaaksi.

Peppini tunnistamiseen mä en tartte kuin silmänräpäyksen. Sen silmänräpäyksen sattuessa olis kovin kiusallista olla varattuna muualla.
 
Minulle tuli lapsena jotain perintösotilaita läjä suvun kautta ja siellä oli jonkinlainen joukkueenjohtaja jolla oli ilmeisesti ollut pistooli kädessä, mutta jossain taistelussa se käsi oli ranteesta lähtenyt poikki. Joten nohevana uitin siihen neulan ja katu-uskottavuus nousi silmissä.

Moni sotilas kaatui myös dynamiittiin, eli papaatteihin ja kiinareihin :D

Sota on kovaa ja ratsuväki raakaa :D

Minä olen myös miettinyt että johtuuko lapsen nukkuminen parisängyssä siitä kun vaimon mielestä tytöllä pitää olla puoli sänkyä pehmoleluja.

Naiset ja tytöt. Kuka niitä ymmärtää.

Sotilaatkin sai viettää yönsä leegojen seassa laatikossa, ei ne sänkyyn päässyt.
Naarasotuksia ny vaan ei voi ymmärtää. Ja se on loppujen lopuks ihan hyvä asia.

Muovisotilaat ja "dynamiitti". Äiti ei yhtään ymmärtäny kun sotilaat oli salakuljettaneet ainetta sisälle. Eikä tykänny jäljistä jotka jäi sohvaan. Äidit. Pöh.
 
  • Tykkää
Reactions: kepsis
Olisko jollakin jotakin vinkkiä millä lapset saa kulkemaan nopeammin?

Koira heitti veivit ja inhoan lenkkeillä yksin. Nyt oon retuuttanut paria naperoa mukana ja lenkit venyy tunnilla.:kieh:

Olisko oudon näköistä jos 7 ja 6v vielä istuvat kaksostenrattaissa.:D

Tuliskohan huomenna lööppi palstalle meidän lenkistä.:rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Nereids
Olisko jollakin jotakin vinkkiä millä lapset saa kulkemaan nopeammin?

Koira heitti veivit ja inhoan lenkkeillä yksin. Nyt oon retuuttanut paria naperoa mukana ja lenkit venyy tunnilla.:kieh:

Olisko oudon näköistä jos 7 ja 6v vielä istuvat kaksostenrattaissa.:D

Tuliskohan huomenna lööppi palstalle meidän lenkistä.:rolleyes:
Vie lapset mummolle ja menee itse lenkille.
 
tissiposkiasiantuntija :D
Olenko kertonu tarinan kun mä meinasin saada porttikiellon stokkalle?

Olin ihan duuniasioissa tutkimassa rintaliivejä. Onnistuin vissiin vaikuttamaan pervolta, koska vaksi meinas heittää mut pihalle. Onneks oli virkamerkki mukana.

No, se duuniasia sit... kokouksessa oli kaks miestä, eli mä ja Saksan Axel ja sit kakskytkolme naista + puheenjohtajiston viis naista. Naiset enstöikseen äänesti mut ja Axelin röökille, koska me ei rintaliiveistä voida tietää mitään.
 
  • Tykkää
Reactions: kepsis
Olenko kertonu tarinan kun mä meinasin saada porttikiellon stokkalle?

Olin ihan duuniasioissa tutkimassa rintaliivejä. Onnistuin vissiin vaikuttamaan pervolta, koska vaksi meinas heittää mut pihalle. Onneks oli virkamerkki mukana.

No, se duuniasia sit... kokouksessa oli kaks miestä, eli mä ja Saksan Axel ja sit kakskytkolme naista + puheenjohtajiston viis naista. Naiset enstöikseen äänesti mut ja Axelin röökille, koska me ei rintaliiveistä voida tietää mitään.
:D Hupaisaa touhua.
 
"vieras."
Olisko jollakin jotakin vinkkiä millä lapset saa kulkemaan nopeammin?

Koira heitti veivit ja inhoan lenkkeillä yksin. Nyt oon retuuttanut paria naperoa mukana ja lenkit venyy tunnilla.:kieh:

Olisko oudon näköistä jos 7 ja 6v vielä istuvat kaksostenrattaissa.:D

Tuliskohan huomenna lööppi palstalle meidän lenkistä.:rolleyes:
Eilen juuri katselin kun jotkut lapset meni polkupyörillä.
Täällä siis sulat kävelytiet.
Koskahan viimeksi on voinut helmikuussa pyöräillä??
Ja pirkan hiihtokin perutaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Olisko jollakin jotakin vinkkiä millä lapset saa kulkemaan nopeammin?

Koira heitti veivit ja inhoan lenkkeillä yksin. Nyt oon retuuttanut paria naperoa mukana ja lenkit venyy tunnilla.:kieh:

Olisko oudon näköistä jos 7 ja 6v vielä istuvat kaksostenrattaissa.:D

Tuliskohan huomenna lööppi palstalle meidän lenkistä.:rolleyes:
Siinähä ois hyvää reeniä ku heitä lykkisit siel pitkin maita ja mantuja :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
  • Tykkää
Reactions: Nereids
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä