The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Hyi hitto että säikähdin. Alko kuulumaan pihalta auton varashälyttimen piipitys ja kuulosti ihan samalta kun meidän autossa. Oli pakko juosta parvekkeelle kurkkimaan ettei kukaan oo siellä nyysimässä rakasta koslaa. Ei ainakaan näkyny mitään ja se äänikin loppu kun sain oven auki.
Loppui varmaan kun saivat auton käyntiin ja varashälyttimen hiljennettyä ;)
 
Professional Griefer
VOI EI! NYt on megaluokan ongelma. Mun piti tehdä mp.lle sitä samaa hyvää nuudelijuttua mitä ite söin päivällä, mut sitä ei o niin paljoa että siitä riittäis molemmille, ja mä TARVIIN ite vähän nuudeleita. Kai voin perua lupaukseni ja syöttää sille sen sijaan kanasoppaa :snotty:
Sanot ämpärille, että tänään meillä syödään vaan terskaa ja toosaa.
Ja sen jälkeen saa palan näkkäriä jos oli hyvä.
 
kahvikirahvi
Mp: Voi kiitos kun oot taas vaivautunut tekemään mulle ruokaa.
Minä: Kai nyt kun mä oon paras tyttöystävä.
*hiljaisuus*
Mp: No... oothan sää ihan ok.



The end of the öinen ruokatarjoilu |O
 
moottoripyörällä on reippaan sorttinen huumorintaju

mun rohkeus ei moiseen riittäis
Tai sulla on älliä enempi ymmärtääksesi moisen lohkauksen riskit. Ei toi o rohkeuskysymys mun mielestäni.

Niin siraffille vielä siit sängynpoltosta...

Jos pikkupojat ei nuku sänkyjen alla, rakenna majoja, syö kastematoja, kastele itteään lätäköissä, kiipeile puissa, pidä meteliä ja sensemmoista, niin sit ne on sairaita ja pitää viedä lääkäriin.
 
Isolle puolelle näköjään tuli ketju "hyviä syitä olla kuolematta".

Hmmm... eroni jälkeen mä yritin tappaa itteni juomalla, mut en osannu tai jaksanu. Mut yritys oli kyl hyvä. Sit viime keväänä mä siihen hommaan kyllästyin ja laitoin korkin käytännössä kiinni. En absolutistiksi kumminkaan alkanu, mut ryyppäys loppui.

Jos ny tänään (huomenna ylihuomenna...) ryyppäänkin, niin se johtuu siitä, et just ny mua huvittaa ryypätä. Se ei o keltään pois eikä siin o mitn itsetuhoista meininkiä. Ei estä mua suunnittelemasta pikku pintaremonttiani tai parvekekukkasia.

Ja ainii. Tapasin röökinhakureisuulla baariin poikennena (juu, tonne baariin mä pääsen sisään jos osaan kävellä omin jaloin, eikä sekään ole välttämättömyys) villasukkanaisen broidin. En ollu uusien ihmisten tapaamiskunnossa, mut eipä tuo velimieskään ollu ihan selvinpäin, baarissa kun oli. Tuo ihmetteli kauheesti, et mä olen ihan tavallinen ruma keski- ikäinen kaljamaha, kun mitä siskonsa puheista on päätelly, et mä olisin adoniksen näköinen yli- ihminen.

Niin, villasukkanaaras sit... ongelma.

On aivan liian nuori, ei vielä neljääkymppiä nähnytkään. Ja ihan hirmuisen kaunis. Fiksu, sanavalmis, reipas ja rohkea. Voi jospa hän löytäisi jonkun ikäisensä, rakastuisi ja perustaisi perheen, niin sit me kaikki päästäis hirveesti helpommalla. Mä voisin kaikessa rauhassa jäädä odottamaan oman PeppiPitkätossuni ilmaantumista.
 
kahvikirahvi
Kersa heräs puoli kasilta kainaloon ja möyri mut hereille konttaamalla päällä. Kovat polvet.
Ny laitoin lastenohjelmia ja yritän vähän lisäaikaa e?lei olis pakko nousta vielä.
 
kahvikirahvi
Niin, villasukkanaaras sit... ongelma.

On aivan liian nuori, ei vielä neljääkymppiä nähnytkään. Ja ihan hirmuisen kaunis. Fiksu, sanavalmis, reipas ja rohkea. Voi jospa hän löytäisi jonkun ikäisensä, rakastuisi ja perustaisi perheen, niin sit me kaikki päästäis hirveesti helpommalla. Mä voisin kaikessa rauhassa jäädä odottamaan oman PeppiPitkätossuni ilmaantumista.
Mistäs tiedät että hän ylipäätään haluaa lapsia, ja miksei juuri hän vois olla sun Pitkätossus? Jos se on kiva naikkonen ja tykkäätte toisistanne niin ei kai sitä ehdointahdoin tartte päästää sitä käsistään. Emmää ainakaan ymmärrä miksi kaks toisistaan tykkäävää ihmistä ei vois olla yhessä.
 
Ihanaa huomenta kaikille!:kiss::heart:

Johan oli rästihommeleita kertynyt.:ashamed:
Nyt on ruunit ajantasalla ja elämä hymyilee taas.=)

Hitto ko meinannu ees palstalle keritä, prkl.:D

Olenkohan mää missannu nyt jotaki elämää suurempaa?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä