The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Musta ei enää muutaman viikon jälkeen. Mikä muu siihen auttais kun katkoo sängystä jalat? Vaikka aattelin kyllä että miksen saman tien polttais koko sängyn nin säästyis sahaamisen vaivalta.

No nukkukoon siellä sitten jos on niin kivaa, en jaksa.
No minä varmaan antaisin sen nukkua siellä ja nostaisin vasta sitten sänkyyn kun olisin itse menossa nukkumaan.
 
IhQ
Voi sirahvia :hug: Anna poitsun nukkua/nukahtaa siellä, laita vaikka joku peitto alle niin saat sit vedettyä pois sieltä eikä tule niin kylmäkään.
Meillä tytöt nukkui vuorotellen (eivät molemmat samalle patjalle mahdu) yhdet yöt patjalla huoneensa lattialla ja vähintään kerran viikossa tulee se majanrakennus homma, ja yrittävät majassaan sitten nukkua yönkin.
 
Voi sirahvia :hug: Anna poitsun nukkua/nukahtaa siellä, laita vaikka joku peitto alle niin saat sit vedettyä pois sieltä eikä tule niin kylmäkään.
Meillä tytöt nukkui vuorotellen (eivät molemmat samalle patjalle mahdu) yhdet yöt patjalla huoneensa lattialla ja vähintään kerran viikossa tulee se majanrakennus homma, ja yrittävät majassaan sitten nukkua yönkin.
meillä on kans ollu noita nukkuvirityksiä että pitää saada nukkua jossain ihme paikassa

ovat onneks jo päättyneet
 
kahvikirahvi
Hyi hitto että säikähdin. Alko kuulumaan pihalta auton varashälyttimen piipitys ja kuulosti ihan samalta kun meidän autossa. Oli pakko juosta parvekkeelle kurkkimaan ettei kukaan oo siellä nyysimässä rakasta koslaa. Ei ainakaan näkyny mitään ja se äänikin loppu kun sain oven auki.
 
kahvikirahvi
Voi sirahvia :hug: Anna poitsun nukkua/nukahtaa siellä, laita vaikka joku peitto alle niin saat sit vedettyä pois sieltä eikä tule niin kylmäkään.
Meillä tytöt nukkui vuorotellen (eivät molemmat samalle patjalle mahdu) yhdet yöt patjalla huoneensa lattialla ja vähintään kerran viikossa tulee se majanrakennus homma, ja yrittävät majassaan sitten nukkua yönkin.
Siellä sängyn alla on ollu yks matto rullalla minkä poitsu sinne sitten levittää alustakseen ennen kun siirtyy kamppeineen sinne.

Kai tääkin menee ohi.
 
kahvikirahvi
empä olis uskonu että siinäkin on varashälytin
Se onki varmana ainoo mikä mokomassa moitteetta toimii :D
Ei vaan, hyvä että toimii meinaan siinä ei saa ovia lukkoon. Hyvä huolto oli syksyllä, melkein tonnin velottivat korjauksesta jonka tärkeimpiä kohtia oli keskuslukitus, ja ekan pakkasyön jälkeen lakkass kl toimimasta. Ja arvatkaa onko arvon herra automies viitsinyt tehdä valitusta...
 
Se onki varmana ainoo mikä mokomassa moitteetta toimii :D
Ei vaan, hyvä että toimii meinaan siinä ei saa ovia lukkoon. Hyvä huolto oli syksyllä, melkein tonnin velottivat korjauksesta jonka tärkeimpiä kohtia oli keskuslukitus, ja ekan pakkasyön jälkeen lakkass kl toimimasta. Ja arvatkaa onko arvon herra automies viitsinyt tehdä valitusta...
älä välitä, ei munkaan autossa toimi ovien lukot tai kahvat siinä määrin että niitä uskaltais panna lukkoon
 
kahvikirahvi
älä välitä, ei munkaan autossa toimi ovien lukot tai kahvat siinä määrin että niitä uskaltais panna lukkoon
Siispä kiitämme toimivaa varashälytintä. Tosin ikävä puoli on se että sitä helposti kattoo että "jaaha, ovet on jääny lukitsematta, menenpä sisään" ja sitten alkaa se järkyttävä ujellus (yleensä jossain ihmisten ilmoilla tai kun naapurit kävelee ohi) ja paniikissa kädet täristen tulee heiteltyä sitä kaukosäädintä kerran tai pari maahaan ennen kun sen saa hiljennettyä.
 
Siispä kiitämme toimivaa varashälytintä. Tosin ikävä puoli on se että sitä helposti kattoo että "jaaha, ovet on jääny lukitsematta, menenpä sisään" ja sitten alkaa se järkyttävä ujellus (yleensä jossain ihmisten ilmoilla tai kun naapurit kävelee ohi) ja paniikissa kädet täristen tulee heiteltyä sitä kaukosäädintä kerran tai pari maahaan ennen kun sen saa hiljennettyä.
mä oon aatellu semmosta strategiaa että jättää ovet reilusti auki niin mahollisen varkaan ei tartte särkeä paikkoja

lukothan on vaan rehellisiä varten
 
kahvikirahvi
VOI EI! NYt on megaluokan ongelma. Mun piti tehdä mp.lle sitä samaa hyvää nuudelijuttua mitä ite söin päivällä, mut sitä ei o niin paljoa että siitä riittäis molemmille, ja mä TARVIIN ite vähän nuudeleita. Kai voin perua lupaukseni ja syöttää sille sen sijaan kanasoppaa :snotty:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä