Hyvää yötä ja kauniita uniaTänään aikaisin nukkumaan, moikka!
Hyvää yötä namunen :kiss:.Tänään aikaisin nukkumaan, moikka!
Not..:kieh:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29611132:Joko Lauran huushollissa on tauti taltutettu?
Kuinka miellyttävää :kieh:Not..:kieh:
Todella :vampire:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29611146:Kuinka miellyttävää :kieh:
Ei kai ny sentään :|. Ihan asiallisen ehdotuksenhan sie teit. Ei kukaan mikään pöpipää oo jos omia tuntojaan kävisi purkamassa.Eikai se tinku ny suuttunu? :|
Tekisi mieli tulla kylään :vampire:Todella :vampire:
Tee kääretorttu. Kuorrutat sen ja koristelet kauniiksi.Perjantaina on tytön synttärit ja tautisten vuoksi juhlitaan omalla porukalla. Mitä hyvää leipois kun ei kokonaista kakkua viiti neljälle.. Kuitenkin ne kynttilät pitäs saada siihen.. Jäätelökakku ei käy kun yhdellä maitoallergia.
JuustokakkuPerjantaina on tytön synttärit ja tautisten vuoksi juhlitaan omalla porukalla. Mitä hyvää leipois kun ei kokonaista kakkua viiti neljälle.. Kuitenkin ne kynttilät pitäs saada siihen.. Jäätelökakku ei käy kun yhdellä maitoallergia.
Ilman juustoa kun yksi ei kestä maitoaJuustokakku
Oho, missasinkin heti ton maitoallergian. No tehkää pieni kakku?
Puffet-jäätelökakku | Kinuskikissa - Suomen suosituin leivontayhteisöMiten tehdään muuten jäätelökakku itse?? Jos ostan vanilija kaurajäätelöä siihen.. Miksi se toffee meni nukkumaan kun sitä tarvitaan :snotty:
Herkku!Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29611212:
Tämä tuli heti mieleenAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29611066:Iltaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa............ kuuluuko?
Kuuntelen
Tylsäääääää..Juustokakku
Oho, missasinkin heti ton maitoallergian. No tehkää pieni kakku?
Muokkaat reseptin sopivaksi . Rohkeasti käynnistät vaan kokeilukeittiön .Herkku!
Mut ei käy voi, kaakao, eikä suklaahiput. Saattaa tulla liian....minun tekemä
Kyllä on perhe kärsinyt minun kokeiluista vuosien varrella ihan tarpeeksiAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29611231:Muokkaat reseptin sopivaksi . Rohkeasti käynnistät vaan kokeilukeittiön .
Mie laittaisin vaikka kaurakeksin paloja ja kinuskikastiketta sinne jäätelön sekaan. Tai kinuskikastiketta ja puolukoita.Kyllä on perhe kärsinyt minun kokeiluista vuosien varrella ihan tarpeeksi
Minun wauwa on kohta yheksän vee. Ja ei oo kun 20 cm tappi äitiään lyhempi..