The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
: / No höh. On kyl harmillisen usein alakuloiset fiilikset siul, mitä täält oon lueksinu :( Mikäs tökkii?
en mä viitti tänne enää mitään kertoilla kun pidetään jo ihan dindongina koko muijaa. eikä mulla koko ajan ole,ehkä se vaikuttaa siltä kun ne kurjat fiilarit oon kirjottanut ylös tänne mutta ei tässä kannata enää mitään kertoo ei hyviä eikä huonoja fiilareita.parempi kun olen hiljaa niistä.

kahvikirahvi
mä mikään pääsairas ole! mihinkään mene en mä sellasta tarvii.
Ei se sitä tarkotakaan että olis päästä sairas, mutta pääsis juttelemaan jollekin ulkopuoliselle joka kuuntelee ja voi antaa uudenlaista näkökulmaa asioihin jotka omassa päässä mietittynä tuntuu ylivoimaisilta ja vaikeilta. Se helpottaa joissain tilanteissa oikeesti kummasti, ja jos susta tuntuu että vaan rasitat ystäviäs valittamalla etkä enää kehtaa avautua, niin ei se mun mielestä huono vaihtoehto oo.

Äläkä loukkaannu, hyvää tarkoitan.

kahvikirahvi
en mä viitti tänne enää mitään kertoilla kun pidetään jo ihan dindongina koko muijaa. eikä mulla koko ajan ole,ehkä se vaikuttaa siltä kun ne kurjat fiilarit oon kirjottanut ylös tänne mutta ei tässä kannata enää mitään kertoo ei hyviä eikä huonoja fiilareita.parempi kun olen hiljaa niistä.
Huoh, älä ymmärrä tahallas väärin kun sua yritetään auttaa. Tottakai sä voit täällä avautua eikä kukaan siitä ota itteensä, mutta koska sä et kerro mikä sulla oikeasti on hätänä muuta kun paska fiilis, niin hankala se on kenenkään sanoa mitään mistä vois olla pientäkään hyötyä. Siks ehdotin että menisit esim. psykologille josta vois olla ihan oikeasti hyötyä ja parantaa oloa, mikäli et kavereitaskaan kehtaa "vaivata" niin kun asian äsken ilmaisit.

Eikä tää oo todellakaan mitään vittuilua, mutta olis kiva kuulla sultakin välillä jotain positiivista, vaikka mua (ja tuskin muitakaan) ei valitus haittaakaan.

kahvikirahvi
Teinpä muuten hyvää ruokaa namnam. Paistoin pannulla eilisen nuudeli-porkkana-sipuli-papujutun ja paistoin kaveriksi ruisleipäkuutioita, sitten päälle vähän parmesaania ja keitettyjä kananmunia. Ah nam.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
  • Tykkää
Reactions: IhQ
kahvikirahvi
kuulostaa hyvältä

mulla olis tarkotus alkaa keittelemään kanakeittoa
Mä tein eilen kanakeittoa, ihan vaan siksi että nyttenkun on vapaa viikko tarhasta niin olis suotavaa että lapsi sais vähän liharuokaakin lomalla. Viidennen lusikallisen jälkeen "EMMÄ TYKKÄÄ KANASTA!"

Jee, tänks. Jos olisin tienny niin olisin tehny semmosta soppaa mitä kärsii itekki syyä :D

Mä tein eilen kanakeittoa, ihan vaan siksi että nyttenkun on vapaa viikko tarhasta niin olis suotavaa että lapsi sais vähän liharuokaakin lomalla. Viidennen lusikallisen jälkeen "EMMÄ TYKKÄÄ KANASTA!"

Jee, tänks. Jos olisin tienny niin olisin tehny semmosta soppaa mitä kärsii itekki syyä :D
mä ruukaan juksata lapsia väittämällä possua kanaksi, nautaa hirveksi jne jos ne muka väittää ettei tykkää jostakin

kahvikirahvi
Voi ei, onko pp perimässä isänsä musiikki"maun"? Se sano että ei kuunnella apulantaa :O Oh god, lastenpsykiatrilleko tässä on lähdettävä varaamaan aikaa???

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä