Mä en tykkää ajatuksesta, että lapsen/lasten elämässä vaihtuu aikuiset ihmiset.
Enkä mä omalla kohdalla tykkäis ajatuksesta, että joku lapsista yöllä herää vaikka vaan pissahätäänsä tms., ja törmää himassa vieraaseen mieheen.
Sen aikaa mitä itse olin tossa välissä sinkkuna eron jälkeen, niin yhtään ukonrotjaketta ei kyllä tullut mieleen roudata himaan lasten läsnäollessa. Vaikka sitten nukkuivatkin.
Kavereita, niin miehiä kuin naisia, on päiväsaikaan käynyt kahvilla kyllä, mutta niin on ollut aina.
Lapset on joka toinen viikonloppu isällään, joten ne pari vuorokautta joka toinen viikonloppu kyllä riitti mulle ihan hyvin sellaiseksi "teen mitä huvittaa"-ajaksi.
Tuon nykyisen kanssa treffailtiin sitten kans lapsivapailla, ja alkuun niin että se kävi meillä vaan päiväsaikaan kylässä tai käytiin yhdessä jossain syömässä/leffassa/tms. lasten kanssa.
Eriasia sitten varmaan tietty jos on ihan totaali-yh, tai jos se lapsi on vaikka niin pieni ettei se itse liikuskele pitkin kämppää jos yöllä herää tai jotain, että kukin toki tyylillään ja oman tilanteensa mukaan, mutta mulle se oli kyllä ihan ehdoton raja, että lapset ei löydä keskellä yötä mun vierestä tai muualtakaan torpasta yhtään tuntematonta ihmistä, jos sattuvatkin heräämään.