The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Suomiiiiiii!!!!!! Teemu!! :heart:









Ps. Koko päivän siivosin,pyykkäsin ja pesin. Poika lopetti oksentamisen ja koti tuoksui taas noin viiden minuuttia kunnes uros oksensi kaaressa sohvalta alas.. On se kumma tauti kun ei ehdi vessaan!!! :O en jaksa!!! :'( lasta ei voi heittää ulos, mutta eikö saakin aikuisen miehen majoittaa lähi metsään vuorokaudeksi jos sille vie välillä vettä? Ei oo ees pakkasta nyt..
 
MIES! harmaana
Aj ku hianoa. Hjuva Suami. Kiva lopetus antiikin rooman jääkiekkomatsille.
Hieno näppärä vertaus joka kaatui kuitenkin mitä ilmeisemmin? tiedon puutteeseen :D
Missäs niitä olympiadeja alettiin ensimmäisen kerran järjestää?

1. Rooma, Rooma
2. Kreikka, Olympia

Relax- ei tartte suuttua mutta kun tarjoillaan näin hopeavadilla niin pakko! :D
 
  • Tykkää
Reactions: MIES!
Niin. Päivää.

Käväisin kahvilla, kirjastossa, tapasin naisen ja sain villasukat. Ihan hyvä päivä so far.

Villasukkien tarina:
Tarinan nainen muutti viime syksynä putkiremonttia pakoon keski- Suomeen. Lähtöiltanaan erehtyi meikäläiseltä kysymään, että mitä hän siellä tekee. Minä olin sanonut, että tee vaikka minulle villasukat. Vaan kun hän ei osaa neuloa.

Tänä aamuna hän suoritti paluumuuton ja tullessani kirjastosta sattumalta kirjaimellisesti törmäsin häneen ja autoin raahaamaan matkalaukkunsa kämpilleen. Sitten hän antoi minulle neulomansa villasukat. Oli kuulemma evakkomatkansa aikana opetellut neulomaan ja on nykyisin hommaan niin koukussa, että ei enää osaa katsoa telkkaria ilman neuletyötä.

Hmmm... Nainen, joka opettelee neulomaan voidakseen tehdä minulle villasukat. Pitäisiköhän minun laittaa poikamiesvalani uudelleentarkastelun alaiseksi?
Aijai jai,kyllä nyt kannattaa pitää kiinni ja lujasti kun ihan villasukkiakin varta vasten sinua ajatellen tehty:)
 
SEEEEEEEEEEEEE ON S-U-O-M-I.
VOI RISTUS, RONSSI NAPSAHTI!!!!!!!!


Oli itku herkillä ku katteli Timosen haastattelua. Voi ristus mikä matsi! Voi ihana mitä pelaajia meillä on.

Jenkit ei tainnu olla ihan täydellä sykkeellä megessä.
Olipa ihanaa katsella kun pelaajatkin nautti täysin kolmannessa erässä, ei huolen häivää ja kaikkee sai kokeilla. Komaroville olisin myös maalin suonut, noh, ens kerralla sitte.:heart:

Parempi voittaa pronssia kun hävitä hopea!=)

Ihanaa Selänne, ihanaa Timonen, ohi on.:'(
 
  • Tykkää
Reactions: L@ur@ ja IhQ
Suomiiiiiii!!!!!! Teemu!! :heart:









Ps. Koko päivän siivosin,pyykkäsin ja pesin. Poika lopetti oksentamisen ja koti tuoksui taas noin viiden minuuttia kunnes uros oksensi kaaressa sohvalta alas.. On se kumma tauti kun ei ehdi vessaan!!! :O en jaksa!!! :'( lasta ei voi heittää ulos, mutta eikö saakin aikuisen miehen majoittaa lähi metsään vuorokaudeksi jos sille vie välillä vettä? Ei oo ees pakkasta nyt..
Voimia sinne!:hug:
Toivottavasti paranette pian!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä