The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Niin. Päivää.

Käväisin kahvilla, kirjastossa, tapasin naisen ja sain villasukat. Ihan hyvä päivä so far.

Villasukkien tarina:
Tarinan nainen muutti viime syksynä putkiremonttia pakoon keski- Suomeen. Lähtöiltanaan erehtyi meikäläiseltä kysymään, että mitä hän siellä tekee. Minä olin sanonut, että tee vaikka minulle villasukat. Vaan kun hän ei osaa neuloa.

Tänä aamuna hän suoritti paluumuuton ja tullessani kirjastosta sattumalta kirjaimellisesti törmäsin häneen ja autoin raahaamaan matkalaukkunsa kämpilleen. Sitten hän antoi minulle neulomansa villasukat. Oli kuulemma evakkomatkansa aikana opetellut neulomaan ja on nykyisin hommaan niin koukussa, että ei enää osaa katsoa telkkaria ilman neuletyötä.

Hmmm... Nainen, joka opettelee neulomaan voidakseen tehdä minulle villasukat. Pitäisiköhän minun laittaa poikamiesvalani uudelleentarkastelun alaiseksi?
Tässä on ihan lav stoorin ainekset :heart:
 
Hienoa iltapäevää evripati!:flower:

Just juhlista tultu, toivottavasti juhlat jatkuu viideltä.:rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: LIEN
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Kävin jo kielimässä ;)
Ite en kato/kattonu matsia ollenkaan, onko se nyt loppu vai ei en tiijä.

Joskus vaan ihan oikea elämä voittaa jonkun matsin.
Ei toki palstaa niinkuin näette :D

Jaaha, tänään syödään todella myöhään näemmä - kävin just kattomassa onko riisit kypsiä niin eihän ne nyt voikkaan olla jos ei ole laitettu riisinkeitintä päälle.. :(
 
  • Tykkää
Reactions: LIEN
Kävin jo kielimässä ;)
Ite en kato/kattonu matsia ollenkaan, onko se nyt loppu vai ei en tiijä.

Joskus vaan ihan oikea elämä voittaa jonkun matsin.
Ei toki palstaa niinkuin näette :D

Jaaha, tänään syödään todella myöhään näemmä - kävin just kattomassa onko riisit kypsiä niin eihän ne nyt voikkaan olla jos ei ole laitettu riisinkeitintä päälle.. :(
Äsken kuului taas huutoa naapurista. Tilannetta en tiedä kun ei kiinnosta.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä