[video=youtube;PVzljDmoPVs]http://www.youtube.com/watch?v=PVzljDmoPVs[/video]
Onko tulla tyltää, höh.:kiss:määkin oon täällä vielä:attn:
Onko tulla tyltää, höh.:kiss:
Mitäs kekkailtais?=)
Vai sellasta olis mielessä.:saint:
Vähän hassunen olo täälläVai sellasta olis mielessä.:saint:
Vähän hassunen olo täällä
Mun pitäs jo kömpii petiin kun huomenna pitää olla freesin näkönen mutta ihan varmasti olenkin Söin yhen karjalanpiirakan ja pari mandariinia ja yrttikeksejä iltapalaks,piti tehdä noille kekseille dippi mutta en tehnyt ajoissa ja en mä enää viitti ruveta,teen sit huomenna.Hitsinpimpulat, piti nyrkkipyykille lähteä kun huomasin että yks paita ei olekaan puhdas. Ollaan huomenna menossa syntsille het aamusta.
Vieläköhän sitä pitäis hakea jotakin kaapista.
Joko soot iltapalaa syöny?
Pakko mennä aamulla kylmään suihkuun, se jos mikä pistää freesiks.=)Mun pitäs jo kömpii petiin kun huomenna pitää olla freesin näkönen mutta ihan varmasti olenkin Söin yhen karjalanpiirakan ja pari mandariinia ja yrttikeksejä iltapalaks,piti tehdä noille kekseille dippi mutta en tehnyt ajoissa ja en mä enää viitti ruveta,teen sit huomenna.
Aamusuihkuuun juu ja muutenkin pitää yrittää saada ittensä ihmisen näköseks.Pakko mennä aamulla kylmään suihkuun, se jos mikä pistää freesiks.=)
Oih, karjalanpiirakoita. Hitto kun oliski.
Taidan tyytyä porkkanaan.:snotty: *laiska*
Hattaran kuvia hun.:kiss:Aamusuihkuuun juu ja muutenkin pitää yrittää saada ittensä ihmisen näköseks.
Taidan poistua katselemaan unikuvia joten ihania unia :kiss:
*pusipusi*Hattaran kuvia hun.:kiss:
Tuun kohta perästä hivelemään peipen selkää.:kiss:*pusipusi*
Ootko ihan ihq?Huomenia ketjuun!
Ihq on ihan ihqOotko ihan ihq?
Voidaan sopia että se oli allerginen reaktio. Ei kiinnosta saada tuommoista itselleen... :OAlkuperäinen kirjoittaja Tohvelieläin;29597884:Toivottavasti tuo mahatauti ei leviä palstalle samoin kuin flunssa levis