The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ikinä en oo Lennystä silleen välittänyt mutta tämä biisi on todella koskettava.
[video=youtube_share;ol6-W-_ixnU]http://youtu.be/ol6-W-_ixnU[/video]
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Hitsinpimpulat, piti nyrkkipyykille lähteä kun huomasin että yks paita ei olekaan puhdas. Ollaan huomenna menossa syntsille het aamusta.

Vieläköhän sitä pitäis hakea jotakin kaapista.:p
Joko soot iltapalaa syöny?
Mun pitäs jo kömpii petiin kun huomenna pitää olla freesin näkönen mutta ihan varmasti olenkin:LOL: Söin yhen karjalanpiirakan ja pari mandariinia ja yrttikeksejä iltapalaks,piti tehdä noille kekseille dippi mutta en tehnyt ajoissa ja en mä enää viitti ruveta,teen sit huomenna.
 
Mun pitäs jo kömpii petiin kun huomenna pitää olla freesin näkönen mutta ihan varmasti olenkin:LOL: Söin yhen karjalanpiirakan ja pari mandariinia ja yrttikeksejä iltapalaks,piti tehdä noille kekseille dippi mutta en tehnyt ajoissa ja en mä enää viitti ruveta,teen sit huomenna.
Pakko mennä aamulla kylmään suihkuun, se jos mikä pistää freesiks.=)

Oih, karjalanpiirakoita.:p Hitto kun oliski.

Taidan tyytyä porkkanaan.:snotty: *laiska*
 
Semmoinen yö oli se sitten. Pienempi tuli viereen nukkumaan ja herätti yöllä oksentamalla isänsä päälle, tietokoneelle, seinille, sängyn väliin, rottinkituolille...you name it. Pari tuntia siivosin ja uros istui pojan kanssa suihkussa..nukuttiin muutama tunti lasten huoneessa kunnes alkoi ripuli.. Sekin osaa tulla kunnon paineella ja pärskyä pitkin seiniä..|O

Tää on joko mahatautia tai sitten oma moka kun ostin pojalle kokeeksi juustohampurilaisen illalla vaikka hän on maitoallerginen.

Pitänee lähtee kauppaan ostaman huussipaperia, gefilus mehua ja jotain kunnon jökkiä pesuainetta. Se on sitten pojat pyykkipäivä tänään!! :snotty:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä