G: Mikä on sellainen merkki/tuote/asia, mitä et MISTÄÄN HINNASTA vaihtaisi toiseen merkkiin/tuotteeseen /asiaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mslady
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja niinpä niin;29599055:
No meniköhän tää nyt sit vähä yli..

Meinaat että me kaikki muut vaihdettais koko elämä tuosta vaan...

Ap: n kyssärissä oli kyllä oikein korostettu sitä MISTÄÄN HINNASTA... voiko joku tuotemerkki oikeesti olla niin tärkeä jollekin? Mut voin mä leikkiä tätä leikkiä: Oivariini, o´boy -kaakaojauhe, erisan kosteusvoide, Cutrinin multi-spray, pepsodent, riekerin kengät, onhan noita

Minullekin tuli Fairy ensimmäisenä mieleen :) Kyllä pännii töissä pestä eväsrasiaa jollain muulla tiskiaineella, kun muovisesta eväsrasiasta ei meinaa rasva lähteä millään.

Sielunsisar! :D

Vastaan siis aivan samoin.

(Sitäpaitsi ne halpismerkit, etenkin se sunlight tms on pakattu niin ärsyttävään pulloon, että sitä tulee sieltä aina väkisinkin 1/4 kerralla. Tuleepa "tosi halvaksi" käyttää. )

Mikäs se sitten on, jos ei asia? Abstrakti käsite? Aloituksessa korostettiin sitä, että asiaa ei vaihtaisi MISTÄÄN HINNASTA. Mulle ei tule mitään muuta mieleen, mitä en voisi jostain hinnasta vaihtaa.

Mun mielestä taas perhe ei ole ASIA, se on paljon enemmän: olkoon sitten sanontana mikä hyvänsä, mutta jos noin kevyissä aiheissa kuin tuote ja merkki liikutaan, niin aliarviontia laittaa oma perheensä samaan kastiin, kuin muilla pesuaine tai ketsuppi.

Mä en vaihtais astianpesuainettani, eli Pore-saippuaa mihinkään, edes siihen Fairyyn :)

Eikä kaakaota kannata ostaa muuta kuin O'boyta.

Mutta tuotemerkkien kanssa mennään sillä, mitä on tarjolla. Joskus voi tulla parempaa.. Pitävä linja on se, että vanhoja huonekalujani en vaihtaisi uusiin. :)

Juhla Mokka. Olen kokeillut Kulta-Katriinat, Saludot, Pirkka-kahvit, Presidentit, kalliimmat pavuista jauhettavat ja mikään ei uppoa kuten Juhla Mokka.

Toinen on Cif-hankausneste. Sillä on poistettu monet "mahdottomat" tahrat

Uusimmat

Yhteistyössä