The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tästä oksentamisesta tietokoneelle tulee mieleen muinainen duunikaveri. Oksutauti yllätti tietokoneen ääressä ja välttääkseen oksentamasta koneen päälle tönäisi sen lattialle. Yllättyi, kun ei saatu sitä korjattua enää.
 
  • Tykkää
Reactions: L@ur@
Alkuperäinen kirjoittaja Tohvelieläin;29598128:
Klo17 muistaakseni. Kipitän kaupassa ennen sitä… pitää kattoo ja ottaa muutama ottelujuoma.
Okei,kiitos,sitten tässä tulee jo hoppu kun pitää tavata yks tuttu ja se sit kyttäilee sitä ottelua niin en voi sen aikaa viedä montaa tuntia.
 
Niin. Päivää.

Käväisin kahvilla, kirjastossa, tapasin naisen ja sain villasukat. Ihan hyvä päivä so far.

Villasukkien tarina:
Tarinan nainen muutti viime syksynä putkiremonttia pakoon keski- Suomeen. Lähtöiltanaan erehtyi meikäläiseltä kysymään, että mitä hän siellä tekee. Minä olin sanonut, että tee vaikka minulle villasukat. Vaan kun hän ei osaa neuloa.

Tänä aamuna hän suoritti paluumuuton ja tullessani kirjastosta sattumalta kirjaimellisesti törmäsin häneen ja autoin raahaamaan matkalaukkunsa kämpilleen. Sitten hän antoi minulle neulomansa villasukat. Oli kuulemma evakkomatkansa aikana opetellut neulomaan ja on nykyisin hommaan niin koukussa, että ei enää osaa katsoa telkkaria ilman neuletyötä.

Hmmm... Nainen, joka opettelee neulomaan voidakseen tehdä minulle villasukat. Pitäisiköhän minun laittaa poikamiesvalani uudelleentarkastelun alaiseksi?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä