The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Söpöä?

Aikanaan ko mä itte kävin esittäytymässä tuleville appivanhemmilleni, ni mulla ei ollu muuta ko käsipäivää.

Tos panssaripaidassa oli aikaslailla hohtoa.

Asuivat kuudensadankilsan päässä toisistaan.
Sanonko missä asussa mää näin ekaa kertaa mun appiukon :ashamed: Siinä vaiheessa tuli mietittyä, että koskakohan sitä uskaltautuis alakertaan ja pois :D
 
Söpöä?

Aikanaan ko mä itte kävin esittäytymässä tuleville appivanhemmilleni, ni mulla ei ollu muuta ko käsipäivää.

Tos panssaripaidassa oli aikaslailla hohtoa.

Asuivat kuudensadankilsan päässä toisistaan.
mä kun tapasin exän vanhemmat ekaa kertaa niin mulla oli pikkunen kankkunen. Se oli ylläri tapaaminen,ei pitänyt sillon mennä mutta en muista syytä mutta joku juttu siinä oli että siellä oli käytävä ja mä oisin istunut autossa mutta eihän se sit käynyt kun näkivät mut niin pakkohan sitä oli käydä tervehtimässä. Ihania olivat ja ovat vieläkin,ikävä niitä aina välillä.
 
kahvikirahvi
Miksen muistanu ostaa yhtään sidukkaa :'( Nyt ei oo yhtään tsihhiä illaksi vaikka taatusti olisin sellasen ansainnu. Pitäisköhän juoda tota kolme viikkoo vanhaa valkkaria jota ostin sitä pinaattiruokahaastetta varten :D
 
Miksen muistanu ostaa yhtään sidukkaa :'( Nyt ei oo yhtään tsihhiä illaksi vaikka taatusti olisin sellasen ansainnu. Pitäisköhän juoda tota kolme viikkoo vanhaa valkkaria jota ostin sitä pinaattiruokahaastetta varten :D
Mä ny en viineistä mitn tiedä, kun ne on multa aina jääny juomatta.

Mut en o kuullu viinistä joka hetkessä muuttuis juomakelvottomaksi.
 
mä kun tapasin exän vanhemmat ekaa kertaa niin mulla oli pikkunen kankkunen. Se oli ylläri tapaaminen,ei pitänyt sillon mennä mutta en muista syytä mutta joku juttu siinä oli että siellä oli käytävä ja mä oisin istunut autossa mutta eihän se sit käynyt kun näkivät mut niin pakkohan sitä oli käydä tervehtimässä. Ihania olivat ja ovat vieläkin,ikävä niitä aina välillä.
Huh, ei muuten tullut ihan ilmatteeks ex-anopilta (venäläinen) vihree valo.:D
Mutta kun hän sitä vilkutteli olin aidosti osa perhettä.:heart: Siinä suhteessa en ollut vain miehen kanssa, vaan koko suvun.:D



Sellattiin hassua että tässä nykysessä liitossa tapasin ensin anopin ja sitten vasta hänen poikansa. Olin anopin esimiehenä parikymppisenä. Hän vielä puhui pojastaan usein, kukapa olis voinu ees kuvitella silloin..

Oltiin aika haavit auki kun menin sitten tapaamaan nykyistä anoppiani ekaa kertaa.:D
Kelpasin heti, otti avosylin vastaan. Meillä oli aina ihan lystiä siellä duunissa.:heart:
Tuntui kivalta kun oli miehelle sanonut että olipas hyvän naisen löytänyt.:heart:
 
  • Tykkää
Reactions: krut
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä