The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;29596452:
Täällä taas pitkästä aikaa :D

Huomenna ehkäpä hyväs lykys mää lähden pitkästä aikaa lauleskelemaan karaokea, ja sitä ennen pitää kyllä mennä kantakuppilaan kattomaan lätkää :p
Helöyh honey.:kiss:

Huominen kuulostaa tosi kivalta!:heart:

Mikäs on sun bravuuri biisi?:)
 
Seinät mustaksi niin ei näy remonttien jäljet kun kantaa auton osia sisälle rassattavaksi, kaasuttimen liottamisesta bensassa pakoputken hiekkapuhallukseen.

Unohtamatta öljyjen lotrausta jne normaalia.
Mä aikanaan tunsin yhden friidun, joka ruiskumaalasi kämpän seinät ja katon tummanruskeaksi. Ja sit yleisilmettä piristääkseen maalasi lattian mustaksi.

Ei me kauheen kauaa seurusteltu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;29596452:
Täällä taas pitkästä aikaa :D

Huomenna ehkäpä hyväs lykys mää lähden pitkästä aikaa lauleskelemaan karaokea, ja sitä ennen pitää kyllä mennä kantakuppilaan kattomaan lätkää :p
millos meinasit lähtee katteleen? matsi ollu menossa jo yli puolituntia :p
 
Helöyh honey.:kiss:

Huominen kuulostaa tosi kivalta!:heart:

Mikäs on sun bravuuri biisi?:)
Tjaah...vaikee sanoa :D Helpoiten menee iskelmät missä saa kuitenkin käyttää niin ala ääniä kuin yläääniäkin,mutta kyllä mää pakon edestä voin luritella jotain muutakin.
Viimeks lauleskelin sen vetäjän kanssa duettoa, josko huomenna vois kanssa :saint:
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Aijuu, mulle tuli aikasta yllättävä tieto mun koululta. Todennäköisesti mulla on kuulemma lievä lukihäiriö :D Kukaan ei vaan oo sitä ennemmin huomannu. Ite kyllä epäälen kovasti kilpirauhasta, kun lääkesäädöt vielä kesken. Pitääs mennä taas ensviikolla labraan ja sitte sais taas nostaa annosta 50mikrolla.
 
Meidän tytön tulevat riiustelijat saa olla aika vakuuttavia tytön isille. Saattaa pian tulla äkkilähdöt muuten.
Mun esikoislikan riiustelija tuli esittelemään ittensä ritariasuun pukeutuneena ittetekemänsä silmukkapaita päällä. Tämä tarina on tosi.

Tommoiseen yritykseen isipappa ei sano muuta kuin ...ööh.. tervetuloa?
 
  • Tykkää
Reactions: kepsis ja Lispetti
Mun esikoislikan riiustelija tuli esittelemään ittensä ritariasuun pukeutuneena ittetekemänsä silmukkapaita päällä. Tämä tarina on tosi.

Tommoiseen yritykseen isipappa ei sano muuta kuin ...ööh.. tervetuloa?
Voi miten ihanaa!:heart:

Mun pappa heltyi kun eka poikaystävä vei pullon konjakkia tai viskiä (en nyt muista kumpaa) ja joivat sen pois, väänsivät muutamasti kättä ja se oli siinä.:D

Sinä päivänä eivät ottaneet yhteen.
 
Meidän tytön tulevat riiustelijat saa olla aika vakuuttavia tytön isille. Saattaa pian tulla äkkilähdöt muuten.
Niin. Toi vanhempi likka vietiin silmukkapanssaripaitaan verhoutuneena.

Nuoremman likan viejä joutuu käyttämään enemmän mielikuvitusta. Mä en toista kertaa mene noin helppoon.

Toi panssaripaita sentään painoi parikymmentä kiloa.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti ja kepsis
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29596552:
wuhuuuuuuuuuu.....

ja iltaa arvon ketjulaiset :D.




Se ois kohta tarjolla sumpit ja laskiaispullat :p.
Iltaa kyöpsi!:kiss:

Juuh, kahvit tosiaan! Ilta kahvit on juomati.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä