Ihanaa ku ootte niin hengessä mukana! Arvasin kyllä tän, ettei väliä kerronko parhaalle kaverille vai palstalle, erona vain että kaveri ottaa tunnelatauksella kertaa tuhat rakkaus asiat
Eilinen meni tosi ihanasti, vaikka mä "hiilostin" sitä hieman alussa. Totta kai mua on vaivannut ja edelleenkin hieman jarruttelee tää uskonto asia takaraivossa.. Ja koska me naiset ei voida heittäytyä mihinkään juttuun ennen kuin on se turvallisuudentunne, niin ehdottomasti halusin tietää missä mennään. Mä en ole mikään teinityttö enää ja todellakin selvitän kaikki mieltä painavat asiat. Noh hän ehkä vähän yllättyi ja toisteli about kymmenen kertaa et hän elää aivan normaalia elämää johon vain tietyt pikkuasiat ei kuulu, ja minä nieleskelin kaiken asenteella "No eihän toi mtn
"
Sen jälkeen oli kuitenkin ihana olo; voin sanoa että tiedän kuka tuo mies on loistavansa luonteensa lisäksi. Uskonto voi tuoda hienoja asioita elämään<3
Näin hänen suomalaisen kaverinsa lopussa ja hengailtiin porukalla, käytiin syömässä ja mä avauduin mun tilanteesta. Kerroin että mulla on pitkäaikainen poikaystävä, mutta nyt ollaan välit jäissä enkä tiedä tulevasta. Aika meni aivan liian nopeasti ja odotan jo sunnuntaita NIIIN paljon :heart: