Voi elämä... Parisuhde ja ihastuminen. :O

Saako tiivistelmän en jaksa lukea kaikkea, lopetin ketjun lukemisen tossa 75 sivun paikkeilla. Eli häppäri meni tauolle poikkiksen kanssa, siihen lopetin viimeks.
Oho aika pitkän pätkän olet silti jaksanut lukea! No tuo alku on sellaista soupaamista ja huopaamista, mutta nyt tilanne on jo valoisampi. Jätkä on vielä enemmän söpö ja mitä aidoin tyyppi kenet ehkä olen pitkään aikaan tavannut<3 Voin kertoa enemmän illemmalla, sen kiltteys ja luonne on tehnyt niin suuren vaikutuksen, että vaikka en enää koskaan tapaisi häntä niin muistan hänen persoonan loppuelämän. Anyway nyt kohta nähdään ja toivottavasti kehtaan kysyä tarpeeksi hänen uskonnosta koska kokoajan järki sanoo, että se on iso este paitsi ystävyydelle :)

Kyllä noi ihastumisen tunteet on ihania.
Niin on mutta erityisesti sellaisissa olosuhteissa joissa ei sitä odottanut, enkä nyt tarkoita sitä että kun olen varattu vaan sitä missä tilanteessa tämä jätkä itse on ja miten vahingossa avattiin. Perustreffailu baarista tapaaman miehen kanssa on erilaista (paljon jäykempää) ja tässä on niin paljon toisesta selvittämistä kun toinen on kuitenkin niin erilainen.. En ihmettele että monet kokee lomaromansseja<3

Niin on mutta erityisesti sellaisissa olosuhteissa joissa ei sitä odottanut, enkä nyt tarkoita sitä että kun olen varattu vaan sitä missä tilanteessa tämä jätkä itse on ja miten vahingossa avattiin. Perustreffailu baarista tapaaman miehen kanssa on erilaista (paljon jäykempää) ja tässä on niin paljon toisesta selvittämistä kun toinen on kuitenkin niin erilainen.. En ihmettele että monet kokee lomaromansseja<3
Ei tartte selitellä.:D Kyllä mä tiedän.:):heart:

• Tykkää
Reactions: Happygirl-91
On ikävä mutta myös nautin tästä vapaudesta, koska tiedän et tää tekee hyvää poikaystävälle. Tiedän mitä hän käy läpi ja ihmettelen ihan etten aiemmin tajunnu ottaa paussia :O Joskus pitää opetella arvostamaan elämän perusasioita eikä pitää kaikkea itsestäänselvyytenä.

Jos uskonasioista väittely tuntuu hankalalta, niin voin lähteä siihen tapaamiseen kolmanneksi pyöräksi. :D
Ne rehvit menis näin: mä käännyttäisin sen ev.lutiksi ja sit jättäisin teidät kaksi kuhertelemaan. Mies myisi polkupyöränsä ja ostais kunnon Tojotan tänne loskakeleihin.

Viimeksi muokattu:
Jos uskonasioista väittely tuntuu hankalalta, niin voin lähteä siihen tapaamiseen kolmanneksi pyöräksi. :D
Ne rehvit menis näin: mä käännyttäisin sen ev.lutiksi ja sit jättäisin teidät kaksi kuhertelemaan. Mies myisi polkupyöränsä ja ostais kunnon Tojotan tänne loskakeleihin.
Paitsi et se ois vähän liian helppo silloin ja menettäisin kiinnostuksen :D Ihan hyvä et on jotain periaatteita ja arvoja, noin loistotyypin ei tarvi luopua mistään.

Olen treffaillut ihmisiä monesta eri uskontoryhmästä. Koskaan uskonto ei ole ollut mikään ongelma. Itseasiassa ei olla edes juteltu koko uskonnosta.:whistle:

Sanopa Lispetti muuta! :O Se on ehkä viimeisenä mielessä, vaikka kokoajan tiedostaa et hänen taustansa on erittäin erilainen, mutta hyvällä tavalla. Harva esimerkiksi toisilla treffeillä saa jutella miehen serkun kanssa skypen kautta ja se heidän perhekeskeisyys on ilmiselvää. Mutta nyt täytyy rientää, palataan !!! ;)

Yhteistyössä