Laihis
Silti yhtä tärkeä on liikkua että ylipäätänsä jaksaa laihduttaa.
Kuinka paljon laihduttajat liikutte viikossa?
Kuinka paljon laihduttajat liikutte viikossa?
Aika hyvä kulutus siis. Taidat siis juosta ja kovaa? Ja tuon 800 saat kovalla juoksulenkillä tai sitten olet tosi ylipainoinen, jollon kulutus on suurempaa. Itselläni puolen tunnin lenkki kuluttaa n. 180-300 kcal riippuen juoksunopeudesta. Todennäköisesti kuinkin tuo 300. Eli 600 tunnin juoksemisesta.Alkuperäinen kirjoittaja Näin;29590886:Liikunna kulutuskalorit pieniä :O mulla menee 400-500 kcal per treeni (30-40 min) ja välillä 800. Kun tuota tekee 5 krt viikosssa, en sanoisi että kyse on ihan pienestä määrästä
Tää on kyllä totta.Ei ruokavalio tai liikunta vaan annoskoot! Tasan jokainen laihtuu pelkästään pienentämällä annoskokoja minimiin.
Siksi just on hyvä ajoittaa se liikunta niin ettei ehdi syödä ennen nukkumaanmenoa liikaaAlkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;29590955:Yritän käydä salilla 2-3 kertaa viikossa ja sitten kävelyä ja kun ehtisi välillä vesijuoksuunkin niin hyvä. Liikunta selvästi lisää nälän tunnetta eli +-0
Annoskoko on vain suhtautettava annoksen sisältämän energian määrään.Sillä on todellakin merkitystä mitä ne sisältää! Ehdottomasti.
Lähde mukaan kotitreenihaasteeseen.. alkaa viikolla 10!En juurikaan liiku juuri nyt. Mutta tilanteeseen on tulossa muutos. Juuri eilen pohdin, miten saisin lisättyä aamuaerobiset elämääni, eli sovitettua ne lastenhoitoon. Miehen vuorotyö onneksi mahdollistaa tämän melko hyvin, joten sen mukaan sitten mennään.
Itse noudatan kyseistä "dieettiä". Ylipainoa ei ole. Pyrin pääsemään eroon ylimääräisestä, jota on jäänyt 45 kilon laihdutuksesta jäljelle.Tuo kuulostaa erittäin hyvältä ja terveelliseltä.
Minä olen superdieetillä ollut nyt vuoden alusta ja 6kg on tippunut reilussa kuudessa viikossa. Olen ostanut aina ison määrän vähärasvaista jauhelihaa, lohta ja kanaa ja punninnut ne 100gramman paloiksi ja laittanut annospusseissa pakkaseen. Helppo sieltä sitten ottaa aina yksi pussi ja tehdä siitä ruoka-annos. Tuo gfg on hyvä dieetti, mutta muista pitää ns. tankkauspäivä esim. kolmen viikon välein, jossa syöt sitten hieman enemmän/vapaammin yhden päivän ja sitten taas jatkat tiukalla linjalla.Kannataako noita ruoka-annoksia tehdä pakkaseen vai miten ne jotka tota gfg:ta on noudattanut ovat tehneet?
Gfg:ssä saa syödä vapaavalintaisia kasviksia nipotus ei ole pahaksi, kun kerran paino hienosti sillä nipotuksella tippuuGfg:t superdieetit ja sen semmoset ihan turhan tarkkaa nipotusta. Kenenkään ruokavalio ei siitä huonommaks mene jos ottaa vihreiden kasvisten lisäksi vaikka punaisiakin. Ihan höpönlöpönjuttua milligrammoineen ja puntareineen.