Pessimisti
Kuulostat kyllä ihmiseltä, jonka kanssa 100% kannattaa tehdä avioehto. Mietihän uudelleen kumpi teistä todellisuudessa on sen materian perässä..Mua loukkaa jo se että hän kokee tarpeelliseksi suojella niin minimaalista omaisuuttaan minulta, vaikka hänen pitäisi hyvin tietää että mä en ole todellakaan materian tai rahan perään.
Olen sanonut jo aikoja sitten että mun mielestä on ihan turhaa solmia mitään näennäisiä liittoja, jos ei luottamusta ja kumppanuutta ole sen vertaa että pitää oikein ennalta turvata oma perse, jos ero sitten tulisikin.
Miksi sitten edes mennä naimisiin?
Pakko kyllä sen verran tunnustaa että näin niin punaista heti ja savu nousi korvista, että en edes tiedä tarkalleen mitä avioehto käytännössä tarkoittaa.
Siihen en todella suostu että avioliiton aikana hankituista varoista ei erossa tarvitsisi miehen maksaa mulle tasinkoa/ mun maksaa miehelle tasinkoa, vaan tämä rajattaisiin pois avioehdolla ja mä/mies jäisi puille paljaille eron tullessa lasten kanssa.
Mä kuitenkin jossain vaiheessa jään lasten kanssa kotiin pidemmäksi aikaa kuin mies ja siinä sitten ukkoko kartuttaa omaa omaisuuttaan?
Pyh ja pah, pitäköön penninsä ja halailkoon niitä sitten iltaisin.