T
"Tollo"
Vieras
Joo, nyt aivan välittömästi vaan ero vireille ja tärkeintä on, ettet vaan sano sanaakaan sille miehellesi. Kaikki muuttuu välittömästi jälleen hyväksi. Pim! Parempi onni ensi kerralla ja silleen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja teinikö?;29570330:Tuossa voi olla kyse vaikka vaan häiden jälkeisestä masennuksesta... Sekin on yllättävän yleistä. Eli kipinkapin jutteleen jollekin ulkopuoliselle.
Minun neuvo on semmoinen, että teidän pitää tehdä enemmän asioita, joita ei pelkät kaverit tee. Nyt kun on ystävänpäivä, onkin hyvä aloittaa yllättämällä toinen jotenkin romanttisesti. Ei sen tarvitse isoa olla. Älkää käyttäytykö sillä tavalla, että olette kuin kämppiksiä.
Kyllähän sinä teet itsestäsi tuhannen pellen, jos nyt eroat.
On kai se parempi erota, jos alkaa tuntua tuolta. Mutta pystytkö yhtään miettimään, mitä tapahtui hääaamuna, mikä muutti mielesi tai sai silmäsi avautumaan sinun ja miehesi suhteen tilasta? Olitko ne aiemmat kolme vuotta onnellinen?
Mun mielestä ei tarvitse välittää kenenkään toisen mielipiteistä, vaan tehdä niin kuin itse tykkää. Ainut mistä olisin huolissani, olisi miehesi, koska tämä tulee varmasti olemaan rankkaa hänelle.
On kai se parempi erota, jos alkaa tuntua tuolta. Mutta pystytkö yhtään miettimään, mitä tapahtui hääaamuna, mikä muutti mielesi tai sai silmäsi avautumaan sinun ja miehesi suhteen tilasta? Olitko ne aiemmat kolme vuotta onnellinen?