The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ite olen sitä mieltä että pitää koska kyllähän se alkoholi on osasyy kun alkoholia on veressä mutta jos tilanteet menee tuohon niin ehkä ei pitäisi...Sitä en vain ymmärrä, että miksi ei laiteta apua heti tulemaan jos kuitenkin puhelussa on kerrottu sairauksista ja varsinkin kun potilas ei reagoi mihinkään mitenkään. Eihän pellkkien sammuneiden takia herkästi lähetetä lanssia mutta jos kokopäivän on apua soitettu niin miksi apua ei laiteta tulemaan kuin vasta sitten kun on liiana myöhäistä.
Jos useampi ihminen olisi paikalla niin paremmin apua saisi kun vie potilaan itse sairaalaan mutta jos nyt yksi ihminen paikalla niin ei siinä isoa miestä tai naistakaan yksin kanneta autoon.
Oma kuljetus on huono juttu eli aina mieluummin ammattilaiset paikalle. Häkeen soitettaessa alkoholia ei kannata mainita.
 
kahvikirahvi
mä en muuten koskaan ole soittanut 112seen

mutta hyvä tietää että ei kerro niille ihan kaikkea
Me soiteltiin joskus kersana pilapuheluita sinne, se oli ainoo paikka mihkä puhelinkopista pysty soittamaan ilman kolikoita :ashamed:

Mut kesällä jouduin soittamaan ihan oikeastikin kun jäi se yks nuori mies taksin alle keskustassa :| Ihme ettei siitä uutisoitu mitenkään, seurasin tarkkaan.
 
Oma kuljetus on huono juttu eli aina mieluummin ammattilaiset paikalle. Häkeen soitettaessa alkoholia ei kannata mainita.
No kyllä jos koko päivän soittaa eikä apua saa niin kyllä mä omaisena varmasti lähtisin ite roudaamaan ennenkun annan kuolla sen ihmisen siihen paikkaan. alkoholista ei näköjään kannata mainita ainakaan ton jutun perusteella. mutta siltikään en käsitä miksi apua ei lähetetä oli sitä alkoa käytetty tai ei.
 
Ai kamala mä hajoon tänne.:LOL:

Echon mies on ostanut ruusutarroja naapurin ystiskorttiin.:LOL:
Siis sehän on tosi lutusta, mutta mun mielentila on nyt hysteerinen.:LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Olen soittanut asiakkaalle Lanssin ja ne vaan kyseli häkessä mitä on juonut ja ei uskonut että ei mitään ( aivoverenkierron oireet meni kännioireiksi). Lopulta meni mulla hermo ja vein ihmisen omalla autolla. Tyyppi meni suoraan liuotushoitoon ja selvisi ( tukos oli) ja minä sain haukut kun asiakkaita ei sais omalla kuljettaa. Ois varmaan pitänyt antaa kuolla.. :kieh:
 
Ai kamala mä hajoon tänne.:LOL:

Echon mies on ostanut ruusutarroja naapurin ystiskorttiin.:LOL:
Siis sehän on tosi lutusta, mutta mun mielentila on nyt hysteerinen.:LOL:
Mun poika sai tytöltä kortin jossa luki " oot muna poika :heart:" tää tarkoitti et mun poika tykkää kananmunista ja tyttö näin kortista huomioi kaverin mieltymyksiä mut oon hirnunu tälle monta tuntia jo... Väsy... :snotty:
 
Olen soittanut asiakkaalle Lanssin ja ne vaan kyseli häkessä mitä on juonut ja ei uskonut että ei mitään ( aivoverenkierron oireet meni kännioireiksi). Lopulta meni mulla hermo ja vein ihmisen omalla autolla. Tyyppi meni suoraan liuotushoitoon ja selvisi ( tukos oli) ja minä sain haukut kun asiakkaita ei sais omalla kuljettaa. Ois varmaan pitänyt antaa kuolla.. :kieh:
Siehän oot sankari, hienosti tehty.:flower:
 
  • Tykkää
Reactions: LIEN
Miksi ei itse kuljeteta? Vaikka esim tajuttoman kuljetus. Et oikein saa tajutonta henkilöautolla kuljetettua ja pidettyä ilmatiet auki. Sydänvaivainen vaatii oikean kuljetusasennon jne.
Onhan se väärin, että juoppoihin suhtaudutaan kuin johonkin jätteeseen, joilla ei ole ihmisoikeuksia. Ihminen se juoppokin on. Samalla lailla kadulla diabeetikko, edes lapsi, ei saa apua. Kaukaa kierretään, asennevammat vaikuttaa.
Ei näistä enempää, ikävä vain kuin tuollaista tapahtuu.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä