ilmeisesti....Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29564168:Myö ollaan niin samiksii :kiss:
ilmeisesti....Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29564168:Myö ollaan niin samiksii :kiss:
Mitä, missä, miten, miksi????? KERRO KERRO .Ei hitto mä nauran vieläkin niin hysteerisenä, enkä tajuu ees hävetä.
Nyt lähen jäähypenkille ennen kun saan päälleni palstalaisten vihat.
*huoooooh*, ventiloi paperipussiin*
Voi kauheeta. ei tää nauru lopu millään.
:wave:
mä en jaksa enää lukea sitä kun se vaan levistyy koko ajan.välillä vilkasen mut sit taas tulee sellanen olo et ei tää voi olla tottaveikkaan että pitkäkaula on käyny taas häppäriketjussa
Enhän minä sellaista tekisiveikkaan että pitkäkaula on käyny taas häppäriketjussa
52 sivua eikä tapaamista ole vielä edes ollut. Huomenna se vauhti vasta kiihtyykin .veikkaan että pitkäkaula on käyny taas häppäriketjussa
mee kylpyammeeseen istumaan ja lue uudella älykännylläs jos meinaa tehä tiukkaaEnhän minä sellaista tekisi
Kuolen nauruu oikeesti, huomiseks ostan kyllä viis pakettia tenoja kun pääsen lukemaan treffikertomusta
Muista suojata sohvakin bagteereilta .Enhän minä sellaista tekisi
Kuolen nauruu oikeesti, huomiseks ostan kyllä viis pakettia tenoja kun pääsen lukemaan treffikertomusta
Mullapa on perjantaina eikä juoda kahvia.Enhän minä sellaista tekisi
kannattaa käydä jo tänää ostamassa ne niin huomenna ei tarvitse poistu kotoota ollenkaa vaan voi seurata ihan aamusta asti päivityksiä asiaan Ja ei,ei ole sama asia kännyllä ruuhkabussissa seurata tilannetta kun kanssamatkustajat vielä epäilee sun mielenterveyttä kun hirnut yksikseen:xmas:Enhän minä sellaista tekisi
No mä meen huomenna kouluun, niin en valitettavasti aamusta asti ehdi olla seuraamassa. Ja olettaisin et ne rehvit on vasta illemmalla kun käyhän häpärikin koulussa.kannattaa käydä jo tänää ostamassa ne niin huomenna ei tarvitse poistu kotoota ollenkaa vaan voi seurata ihan aamusta asti päivityksiä asiaan Ja ei,ei ole sama asia kännyllä ruuhkabussissa seurata tilannetta kun kanssamatkustajat vielä epäilee sun mielenterveyttä kun hirnut yksikseen:xmas:
voi faketifak, mun pitää lähteä huomenna reissuun enkä kerkiä palstalle kuin vasta iltasellaNo mä meen huomenna kouluun, niin en valitettavasti aamusta asti ehdi olla seuraamassa. Ja olettaisin et ne rehvit on vasta illemmalla kun käyhän häpärikin koulussa.
ei ei ei,sun pitää ottaa vapaata sen takia ja valmistautua huolella tenojen ja eväiden kera.No mä meen huomenna kouluun, niin en valitettavasti aamusta asti ehdi olla seuraamassa. Ja olettaisin et ne rehvit on vasta illemmalla kun käyhän häpärikin koulussa.
Ehdottomasti |OPitääkö miun päivystää huomenna ja laatia raportti teille? :xmas:
mä oon illan autossa joten mulle rapsat äänipuheluinaPitääkö miun päivystää huomenna ja laatia raportti teille? :xmas:
ruutis lähdossä pisnesmatkalle herrasmiehenä.....voi faketifak, mun pitää lähteä huomenna reissuun enkä kerkiä palstalle kuin vasta iltasella
on vaarana että missaan kaiken äksönin
Ja päivitys vähintään 30 minuutin välein
Jaahas, mitä saan palkaksi?Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29564358:Ja päivitys vähintään 30 minuutin välein
Mitä toivoisitJaahas, mitä saan palkaksi?