The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Joo,tää olis ihan kiva mutta ei ketään kelle sen piffin tarjois.....paremmin kyllä osaisin tarjota ton BJ:n...
Mä en tarjoo kumpaakaan. Tuo on niin väkisin vänkäämistä. En mäkään ole koskaan pyytänyt mitään tiettyinä päivinä. Eri asia jos haluaa antaa lahjan. Ihan hyvin miehelle voi antaa lahjan ystävänpäivänä tms. Mutta jotakin muuta kuin tuota.
 
Viimeksi muokattu:
Phuuuuuuu.... Hitsi minkälaisia työpäiviä välillä. Joutuu tekemään töitä...|O tykkään enemmän kahvin tuoksuisesta raportista tai kirjaamisesta. Mut eeeeeeh, kaikki soittaa kelloja yhtäaikaa 24/7... Ja kaaaaaaaikilla on iiiiiiiiso kökkä housuissa korvista varpaisiin.. Kävi kyllä mielessä et vielä ehtis perua..ennenku valmistuu :D kaverille kohta nurisemaan. Se on ihana kollega ku nurisee mun kaa samaa säveltä yhtä inisevällä äänellä.
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
kahvikirahvi
Oli hyviä mokkapaloja. En vaan oo mikään leivosten ylin ystävä niin en tiiä mihin ihmeeseen ton lopun pellillisen tunkasen.

Voiko kuorrutettujamokkapaloja pakastaa?
 
Mitä mieltä tästä? Eli kannaatko häkeen soitettaessa mainita alkoholista?

Hätäkeskukseen 9 soittoa, mutta ei apu tullut: Mies kuoli | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi
Ite olen sitä mieltä että pitää koska kyllähän se alkoholi on osasyy kun alkoholia on veressä mutta jos tilanteet menee tuohon niin ehkä ei pitäisi...Sitä en vain ymmärrä, että miksi ei laiteta apua heti tulemaan jos kuitenkin puhelussa on kerrottu sairauksista ja varsinkin kun potilas ei reagoi mihinkään mitenkään. Eihän pellkkien sammuneiden takia herkästi lähetetä lanssia mutta jos kokopäivän on apua soitettu niin miksi apua ei laiteta tulemaan kuin vasta sitten kun on liiana myöhäistä.
Jos useampi ihminen olisi paikalla niin paremmin apua saisi kun vie potilaan itse sairaalaan mutta jos nyt yksi ihminen paikalla niin ei siinä isoa miestä tai naistakaan yksin kanneta autoon.
 
kahvikirahvi
Mmmm kuulostaapa hyvältä noi Hasselbackan perunat mitä tuos alhaalla mainostetaan.



Suklaa suklaa suklaa suklaa suklaa suklaa suklaa suklaa sukltaa suklaa suklaa suklaa suklaa suklaa suklaa suklaa suklaa suklaa suklaa sukltaa suklaa suklaa suklaa suklaa suklaa suklaa suklaa suklaa suklaa suklaa sukltaa suklaa suklaa suklaa suklaa suklaa suklaa suklaa suklaa suklaa suklaa sukltaa suklaa suklaa suklaa suklaa suklaa suklaa suklaa suklaa suklaa suklaa sukltaa suklaa suklaa suklaa...
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä