vierrss
Sä valehtelet nyt niin paljon itselles, että ihan pahaa tekee. Sulla sydän käryää parhaillaan ja olet ihan täpinöissäs, tuskin pysyt nahoissas ja selittelet itselles, ettei siinä ole mitään pahaa, kun se on mormooni jne. Mutta oikeesti, mieti nyt pienessä mielessäs, jos tilanne käännetään toisin päin, että miehes olis menossa treffeille SAMOILLA tunnelmilla kuin sinä, eikö se tuntuisi pahalle? Onko se oikein?OIh olisipa kaunis rakkaustarina, miksiköhän mormooneita ei juuri näy Suomen yöelämässä? :O Hehehe tuossa tilanteessa tietenkin olisin helvetin vihainen ja pettämistähän tuollainen on, mut mä tässä lähinnä haaveksin jostain täysin mahdottomasta, enkä mä nyt hyppäisi tältä istumalta kenenkään matkaan... Autan häntä alkuun suomalaisten kohtaamisessa Uusi kamu ja ehkä mun innostus sammuu kun tavataan tai sit ei
Mun mielestä sulla ei ole enää mitään oikeutta olla mustasukkainen sun miehestä. Se on varmaan tosi kiltti sulle, mutta sinä myrkytät oman mielesi ihan omilla teoillasi. Ja turha selittää, ettet ole tehnyt mitään väärää, sinä olet nyt rajalla tyttö. Ihan rajalla. Sinä voit valita mitä teet.
Ihan niinku tuo olis sulle joku leikki siitä kuka voittaa, sinä, sinun hekumallinen naiseus vai mormoonin jumala? Sinulla on niin paha olla, kun et pääse äkkiä naimisiin ja lapsia tekemään miehes kanssa, että haluat ihailua ihan pimeellä tavalla.
Mikset vaikka eläisi rehellisellä tavalla? Kerrot sille mormikselle, että et voi tavata, koska tunnet liikaa vetoa häntä kohtaan ja se on niin väärin (oih mitä raamaa) ja omalle miehelles kerrot, että nyt on suhteessa vikaa, kun liikaa houkuttaa joku randomäijä kadulta. Näin saat puhtaamman mielen ja voit ehkä uskoa, että sinuakin kohtaan ollaan yhtä lojaaleja (saatat olla vähemmän mustasukkainen). Saatte miehen kanssa selviteltyä suhdettanne ja mietittyä mihin päin menette.
Älä kakkaa omaan pesään, eli älä mustaa omaa sieluasi ja uskoa rehelliseen suhteeseen.