Voi elämä... Parisuhde ja ihastuminen. :O

Jösses, sähän vastaat täysin kysymyksen ohi. Alkuperäinen kysymys kuului:



Ja vastasit: "Ei olisi tietenkään."

Mutta jos kysymys on siitä että skenaariossa miehesi ei olisi pettämässä/koskemassa, vaan vain ihastuneena vähän flirttailemassa - etkö itse tee t-ä-s-m-ä-l-l-e-e-n samaa? Voitko perustella ihan rautalangasta, mikä juuri sinun tapauksessasi on se merkittävä ero, kun minä puupää en ainakaan tajua?
Minusta flirttailua tapahtuu kaikkialla ja sitä en voi minä eikä kukaan muukaan estää eikä toisaalta pidäkään. Nykyään mä pidän siitä että mies on avoin ja rehellinen, esimerkiksi myöntää että joku nainen on nätti kun kysyn :) maut osuu yksiin. Ja tilannetajua pitää olla, eikä olla kuolemanvakava kun oikeasti se ole keltään pois jos heittää toisen kotiin, on avulias tai heittää flirttiä. Tulisin hulluksi jos vielä ajattelisin yhtä kiihkosti kun joku aika sitten vielä, ettei suunnilleen mitään jännitettä saisi olla kun on parisuhteessa.
 
tarkennus
Minusta flirttailua tapahtuu kaikkialla ja sitä en voi minä eikä kukaan muukaan estää eikä toisaalta pidäkään. Nykyään mä pidän siitä että mies on avoin ja rehellinen, esimerkiksi myöntää että joku nainen on nätti kun kysyn :) maut osuu yksiin. Ja tilannetajua pitää olla, eikä olla kuolemanvakava kun oikeasti se ole keltään pois jos heittää toisen kotiin, on avulias tai heittää flirttiä. Tulisin hulluksi jos vielä ajattelisin yhtä kiihkosti kun joku aika sitten vielä, ettei suunnilleen mitään jännitettä saisi olla kun on parisuhteessa.
Nykyään= 15 minuuttia :D
 
"diu diu"
Minusta flirttailua tapahtuu kaikkialla ja sitä en voi minä eikä kukaan muukaan estää eikä toisaalta pidäkään. Nykyään mä pidän siitä että mies on avoin ja rehellinen, esimerkiksi myöntää että joku nainen on nätti kun kysyn :) maut osuu yksiin. Ja tilannetajua pitää olla, eikä olla kuolemanvakava kun oikeasti se ole keltään pois jos heittää toisen kotiin, on avulias tai heittää flirttiä. Tulisin hulluksi jos vielä ajattelisin yhtä kiihkosti kun joku aika sitten vielä, ettei suunnilleen mitään jännitettä saisi olla kun on parisuhteessa.
Eli miehesi siis saisi tavata jonkun uskovaisen, esitelläkseen tälle kaupunkia. Miehesi olisi hyväksyttävää pukeutua viimeisen päälle ja olla siinä toivossa, että tämä super kuuma kissa nakkaa vakaumuksensa muumilaakson yli lampeen ja ei voi olla kiinnostumatta miehestäsi???
 
[QUOTE="diu diu";29560319]Eli miehesikin olisi oikeutettu tapaamaan jonkun toisen upean misukan, vaikka olisikin siinä toivossa, että hän saisi tämän misukan kääntämään kelkkansa vakaumuksilleen ja suuren kiihkon vallassa ehkä jotain muutakin?[/QUOTE]

Tää menee niin vaikeeks, mutta kun muistelen miltä tämä mormooni näytti niin en ihmettele miksi ihmiset voivat muuttaa uskontojaan ja asuinmaitaan rakkauden vuoksi :D Vaikka kyllähän se eri kulttuuri voi olla rasite ja jos tuo mormoonius on elämäntapa niin se on goodbye.. Usko on hyvä juttu mutta ei silloin jos se rajoittaa paljonkin normaalia elämää. :| ELi tohon kysymykseen: en hyväksyisi enkä hyväksy itseltänikään ellen nyt ihan rakastu tuohon kaveriin.
 
Akva
Minusta flirttailua tapahtuu kaikkialla ja sitä en voi minä eikä kukaan muukaan estää eikä toisaalta pidäkään. Nykyään mä pidän siitä että mies on avoin ja rehellinen, esimerkiksi myöntää että joku nainen on nätti kun kysyn :) maut osuu yksiin. Ja tilannetajua pitää olla, eikä olla kuolemanvakava kun oikeasti se ole keltään pois jos heittää toisen kotiin, on avulias tai heittää flirttiä. Tulisin hulluksi jos vielä ajattelisin yhtä kiihkosti kun joku aika sitten vielä, ettei suunnilleen mitään jännitettä saisi olla kun on parisuhteessa.
Eli myönnätkö nyt sittenkin että miehesikin saisi yhtä lailla flirttailla jollekin toiselle, tai käydä vaikka pienellä viattomalla deitillä ihastuksensa kanssa? Eihän se sulta olisi pois kunhan ei mihinkään fyysiseen rupea.

Ääh, luovutan.
 
"diu diu"
Tää menee niin vaikeeks, mutta kun muistelen miltä tämä mormooni näytti niin en ihmettele miksi ihmiset voivat muuttaa uskontojaan ja asuinmaitaan rakkauden vuoksi :D Vaikka kyllähän se eri kulttuuri voi olla rasite ja jos tuo mormoonius on elämäntapa niin se on goodbye.. Usko on hyvä juttu mutta ei silloin jos se rajoittaa paljonkin normaalia elämää. :| ELi tohon kysymykseen: en hyväksyisi enkä hyväksy itseltänikään ellen nyt ihan rakastu tuohon kaveriin.
eli miehesi saisi tavata kuuman kissan selvittääkseen olisiko tässä vaimomatskua enemmän kuin sinussa, kaikella kunnioituksella? Jos tämä kuuma kissa vastaisi palaviin tunteisiin, tulisit lempatuksi, et kokisi oloasi huijatuksi?
 
[QUOTE="diu diu";29560353]Eli miehesi siis saisi tavata jonkun uskovaisen, esitelläkseen tälle kaupunkia. Miehesi olisi hyväksyttävää pukeutua viimeisen päälle ja olla siinä toivossa, että tämä super kuuma kissa nakkaa vakaumuksensa muumilaakson yli lampeen ja ei voi olla kiinnostumatta miehestäsi???[/QUOTE]

Itse asiassa voisi olla ok kun tuo tyttö olisi yksinäinen, vasta suomeen muuttanut mormoonilähetti vailla paikallista seuraa koska ei mun poikaystävä lankea toisiin, kaveripohjalta se olisi.
 
Sitten se moralisti minä puhuu nyt sillä narisevalla äänellään. Ja latteilla klisheillä.

Ehkä tietäen mistä puhun : että kun kunnolla kipinöi ja ajatus tulella leikkimisestä ja kipinöiden hehkuun puhaltamisesta on kiehtova ja roihahatamista vaille valmis.... pitää yrittää muistaa, että voi siinä polttaa näppinsä ja saada siipensä.

Ehkä se on sen arvoista, ehkä ei.
 
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91
[QUOTE="diu diu";29560374]eli miehesi saisi tavata kuuman kissan selvittääkseen olisiko tässä vaimomatskua enemmän kuin sinussa, kaikella kunnioituksella? Jos tämä kuuma kissa vastaisi palaviin tunteisiin, tulisit lempatuksi, et kokisi oloasi huijatuksi?[/QUOTE]

Kokisin ja siksi aloitinkin tämän ketjun että mieitn mitä hittoa teen etten ala pettämään: /
 
Peyote
Mä oon uskovainen ja voisin lähtee vaik leffaan Happygirlin miehen kaa… Tai voisin kutsuu sen kanssani avantouinnille ihan näin kaiffaripohjalta.

Täytyykin alkaa valkkaa bikineitä, yleensä oon mennyt vanhoissa kauhtuneissa, kun saunasta tulee nokea, mutta nyt lienee syytä laittaa ne punaiset ihan uudet… Hmm. Onneksi on varattu mies niin ei jää varmaan liikaa sit roikkumaan. Siis siihen avannon reunalle.
 
  • Tykkää
Reactions: jennie14
"diu diu"
Itse asiassa voisi olla ok kun tuo tyttö olisi yksinäinen, vasta suomeen muuttanut mormoonilähetti vailla paikallista seuraa koska ei mun poikaystävä lankea toisiin, kaveripohjalta se olisi.
Lue: Tyttö olisi "yksinäinen", vasta suomeen muuttanut uskomattomilla muodoilla varustettu seksikäs mormoonilähetti, vailla paikallista seuraa. Mutta ota huomioon, miehesi olisi vakuuttunut siitä, että tavattuaan tämän kuuman mormonittaren, hän omalla uskomattomalla komeudellaan saisi naisen kiimaisena jättämään uskontonsa taka-alalle ja näkisi enää vain potentiaalisen mahdollisuuden saada suomalaista miestä, uljaimmassa muodossaan?

Olet melko suvaitsevainen, täytyy myöntää ;) ?
 
Sitten se moralisti minä puhuu nyt sillä narisevalla äänellään. Ja latteilla klisheillä.

Ehkä tietäen mistä puhun : että kun kunnolla kipinöi ja ajatus tulella leikkimisestä ja kipinöiden hehkuun puhaltamisesta on kiehtova ja roihahatamista vaille valmis.... pitää yrittää muistaa, että voi siinä polttaa näppinsä ja saada siipensä.

Ehkä se on sen arvoista, ehkä ei.
Mä otan sen riskin koska a) ei ole tapahtunut konkreettisesti mitään b) tapaaminen lähetystyöntekijän kanssa? Mitä siitä voi seurata? Raamattu auki ja tutkimaan ;D Kun monet pitää teoriassakin sitä mahdottomana että mormooni alkais hommailee suomitytön kanssa.
 
iu
Ääh, tää alkaa mennä ihan pahemman kerran saman jankkaamiseksi. Miks HG et laittanut sitä tapaamista ees huomiselle, tai sit se tyyppi vois ainakin soittaa sulle tänään hempeen ihanan puhelun?

Kukaan jaksa tortaihin asti vääntää ilman uusia jännittäviä käänteitä, nää tähänastiset on niiiiin kaluttuja jo. ;(
 
Mä otan sen riskin koska a) ei ole tapahtunut konkreettisesti mitään b) tapaaminen lähetystyöntekijän kanssa? Mitä siitä voi seurata? Raamattu auki ja tutkimaan ;D Kun monet pitää teoriassakin sitä mahdottomana että mormooni alkais hommailee suomitytön kanssa.
eikös sen lähetystyöntekijän pitänyt tässä olla se jonka käännytät:rolleyes:
antamaan periksi lihan himoille...

Vaikka se ei tekoihin asti johtaisikaan, voi siinä saada silti siippensä. Niin sinä, kuin se pyhä, jonka maailmaa saatat nyrjäyttää hieman radaltaan.
 
[QUOTE="diu diu";29560414]Lue: Tyttö olisi "yksinäinen", vasta suomeen muuttanut uskomattomilla muodoilla varustettu seksikäs mormoonilähetti, vailla paikallista seuraa. Mutta ota huomioon, miehesi olisi vakuuttunut siitä, että tavattuaan tämän kuuman mormonittaren, hän omalla uskomattomalla komeudellaan saisi naisen kiimaisena jättämään uskontonsa taka-alalle ja näkisi enää vain potentiaalisen mahdollisuuden saada suomalaista miestä, uljaimmassa muodossaan?

Olet melko suvaitsevainen, täytyy myöntää ;) ?[/QUOTE]

OIh olisipa kaunis rakkaustarina, miksiköhän mormooneita ei juuri näy Suomen yöelämässä? :O:D Hehehe tuossa tilanteessa tietenkin olisin helvetin vihainen ja pettämistähän tuollainen on, mut mä tässä lähinnä haaveksin jostain täysin mahdottomasta, enkä mä nyt hyppäisi tältä istumalta kenenkään matkaan... Autan häntä alkuun suomalaisten kohtaamisessa ;) Uusi kamu ja ehkä mun innostus sammuu kun tavataan tai sit ei :D
 
Akva
Kokisin ja siksi aloitinkin tämän ketjun että mieitn mitä hittoa teen etten ala pettämään: /
Selkein ratkaisu: et mene minnekään treffeille alkuunkaan. Karistat koko mormonin kylmästi päästäsi, vähän aikaa se vain kirpaisee.
Kerro vaikka rehellisesti poikaystävällesi koko juttu, ja jos hän ei ole mielissään, kunniota häntä ja peru treffit. Jos hän hyväksyy asian, myös sen että että haluat laittautua nätiksi ja flirttailla ja katsoa mihin se johtaa, niin sitten voit toki mennä ja tehdä mitä aioitkaan.
 
  • Tykkää
Reactions: trolli ja Freiya
Ääh, tää alkaa mennä ihan pahemman kerran saman jankkaamiseksi. Miks HG et laittanut sitä tapaamista ees huomiselle, tai sit se tyyppi vois ainakin soittaa sulle tänään hempeen ihanan puhelun?

Kukaan jaksa tortaihin asti vääntää ilman uusia jännittäviä käänteitä, nää tähänastiset on niiiiin kaluttuja jo. ;(
No kun menin sanomaan et vapaat on ti ja to kun haluan valmistautua sinä päivänä hyvin enkä töiden jälkeen väsyneenä treffata :/ Voi ku soittais, mut taitaa noi miehet olla hieman toista ku me naiset eikä he puhelimessa kälätä ellei ole asiaa.. Mut siks just parhaita :heart:
 
tituleeraaja
Mä otan sen riskin koska a) ei ole tapahtunut konkreettisesti mitään b) tapaaminen lähetystyöntekijän kanssa? Mitä siitä voi seurata? Raamattu auki ja tutkimaan ;D Kun monet pitää teoriassakin sitä mahdottomana että mormooni alkais hommailee suomitytön kanssa.
Mutta kyllä sä HG näytät kaikille spektisille Suomen kansalaisille närhen munat, eiks je!

Sitten kun se on tehty, suosittelen muuttamaan nämä Candyn ja HG:n kaltaiset hahmot rahaksi. Ettei mene taitavat juonenkäänteet (kaltaisilleni) harakoille ;)
 
Selkein ratkaisu: et mene minnekään treffeille alkuunkaan. Karistat koko mormonin kylmästi päästäsi, vähän aikaa se vain kirpaisee.
Kerro vaikka rehellisesti poikaystävällesi koko juttu, ja jos hän ei ole mielissään, kunniota häntä ja peru treffit. Jos hän hyväksyy asian, myös sen että että haluat laittautua nätiksi ja flirttailla ja katsoa mihin se johtaa, niin sitten voit toki mennä ja tehdä mitä aioitkaan.
kiitos, mä olen samaa mieltä että jos käy niin kuin olisi pahin skenaario että olisi jotain säpinää ja ihastusta puolin ja toisin niin sitten joko poikki täysin tai sitten kerron kaiken poikkikselle. En ala monta pyörittelee.
 
Mutta kyllä sä HG näytät kaikille spektisille Suomen kansalaisille närhen munat, eiks je!

Sitten kun se on tehty, suosittelen muuttamaan nämä Candyn ja HG:n kaltaiset hahmot rahaksi. Ettei mene taitavat juonenkäänteet (kaltaisilleni) harakoille ;)
No kun tämä ei ole mitään tarinaa vaan ihan tälläisen tylsistyneen tyypin todellisuutta, kieltämättä aika säälittävää innostua jostain kaduntallaajasta tällä tavalla, mutta onpahan kokemus.
 
"diu diu"
OIh olisipa kaunis rakkaustarina, miksiköhän mormooneita ei juuri näy Suomen yöelämässä? :O:D Hehehe tuossa tilanteessa tietenkin olisin helvetin vihainen ja pettämistähän tuollainen on, mut mä tässä lähinnä haaveksin jostain täysin mahdottomasta, enkä mä nyt hyppäisi tältä istumalta kenenkään matkaan... Autan häntä alkuun suomalaisten kohtaamisessa ;) Uusi kamu ja ehkä mun innostus sammuu kun tavataan tai sit ei :D
Haaveksit lähinnä jostain täysin mahdottomasta...Eli sekö on moraalisesti kumppaniasi kohtaan oikein? Miehesi saisi pitää sinua varalla, haaveillen jostain toisesta, konkreettisesta henkilöstä, jonka kanssa sinulta salaa sopisi käännytystreffit ja selvittäisi näin tulisiko tästä toisesta se kihlattu ja sinusta ex?
 

Yhteistyössä