[QUOTE="Jenis";29558458]Mä oon varmaan jotenkin yksinkertainen, mutta vastaavassa tilanteessa tulis varmaan mieleen muuttaa sopivaan taloon/lähelle sairaalaa, eikä alkaa vaatia kuntaa rakentamaan perheelle uutta taloa... mutta traaginen kohtalo pikkulapsella, tuleepa taas mieleen monta syytä mistä voi itse olla onnellinen
[/QUOTE]
Älä välitä, minäkin olen niin yksinkertainen että yrittäisin ensin kaikin tavoin ihan itse järjestää sellaista kotia jossa lapseni voisi elää muun perheen kanssa yötkin.
Ruikuttaisin toki rahallista tukeakin jos sellaiseen on oikeus mutta ensisijaisesti tuumaisin että olen niin mukavuudenhaluinen että haluan lasteni olevan kotonani ympärivuorokautisesti.
Sille joka miettii olenko velaton jne. voin kertoa että kyllä olen, omakotitalo on ollut kokonaan oma jo vuosikausia. Mutta vaikkei olisikaan näin niin siltikin tekisin kaikkeni saadakseni ENSIN lapseni kotiin ja sitten vasta alkaisin vaatimaan rahoja.
Ja aivan kuten sinäkin: tuleepa taas mieleen monta syytä mistä voi olla onnellinen.