Joku nainen on linkittänyt poikaystäväni seinälle jonkun rakkauslaulun+muita biisejä ennen seurusteluamme. Annanko olla?

• Viestiketjun aloittaja "vieras123"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras123"
Olemme tiiviimmin tapailleet heinäkuun lopusta ja rakkaudentunnustuksia jaettu syksymmällä. Nyt ihan yhdessä siis. Ai niin, kyllä olemme ihan reilusti aikuisia, vaikka teiniltä kuulostankin.
Jossain takaraivossa silti mietin, olenko vain nopea vaihto seuraavaan? Mies on kyllä sanonut, että hänellä ei ole kahteen vuoteen ollut mitään isompaa juttua kenenkään kanssa.
Annanko asian vain olla?

"sasa"
No mitä hittoa, onhan mullakin ikivanhoja postauksia seinillä vuosien varrella.
Jos mies haluaa ne penkoa, ja loukkaantuu satavuotta vvanhoista jutuista, niin ihan sama.

"noh"
Kysy mieheltä että mimmosta sutinaa hänellä oli sen naisen kanssa jos ei kerran vakavaa suhdetta ole aikoihin ollut. En ymmärrä miksi ei tommoiseen voisi vastatakin.

Määä
No ehkä se juttu ei silti ole ollut isompi, kuka tietää miten helpolla joku linkkaa rakkauslauluja toisen seinälle. Joten siitä syystä tosiaan en mitään sanoisi.
Mutta kyllä tietty sit kun miettii että jos ne biisit ovat kovin selkeästi osoittelevia, ja niitä on tiheään tyttöystävätyyliin, niin vois tietty sit näyttää vähän hassulta kun joku muu eksyy sinne sivulle selaamaan historiaa, ja olet ollut miehen kanssa pidempään ja sillä onkin jonkun naisen rakkauslinkityksiä siellä... Että ehkä kuitenkin kaikkien exien sellaisen toiminnan vois siivota pois sieltä kaikkien näkyvistä.

history
No ei mulle tulis mieleenkään ehdotella miehelle tai poikaystävälle että siivoo historiasi tosta fb-seinältä.

Historia on historiaa ja nyt on nyt. Saattaahan olla että itse omilta seinältäni voisin jonkun historian poistaa, mutta se kyllä apahtuisi vain ja ainoastaan omasta ideastani, ja kyttyrää tykkäisin jos mies semmoista ehdottelisi. Tai kukaan.

(Itse asiassa meillä vietetään hääpäiviäkin kolme kertaa vuodessa... on miehen hääpäivä ekassa liitossaan, mun hääpäivä ekassani ja sit vielä meidän yhteinen. Eroonhan ne ekat liitot päättyi, mutta hyviä lapsia niissä syntyi, ja kumpikin meistä muokkaantui semmoiseksi joka on nyt toiselle rakas.)

Hahaha sähän voit tän tv-ohjelman kautta lähettää naiselle hyvinkin julkisen viestin :D Tai keksiä ukolles sellaisen yllärin ettei ainakaan muita vilkaisekaan... Ite aattelin kyllä ilmoittautua mukaan jos sais jonkun hauskan flash mobin järkättyä vaikka hääpäivän kunniaksi...
Rakkauslaulut.fi

Anna olla, mitä suotta kaivella vanhoja asioita. Mies on nyt sun kanssa ja varmasti välittää susta, tuskin olis sun kanssa jos ei välittäis. Sitä tikulla silmään, joka vanhoja muistelee :D.

marriedwoman
Voi apua, minä olen onnellisesti naimisissa ja linkitän miespuoliselle kaverille musaa josta luulen hänen pitävän.
Riippuukin ihan millasta musaa linkittelet ja milloin. Ja siitä, tietääkö ukkosi touhuistasi. En nimittäin suosittele naimisissa oleville yhteistä musiikinkuuntelua netin ääressä, jos sanoista on mahdollista käsittää jotain väärin. Musiikkiin liittyy vahvoja tunteita ja meillä ei ainakaan jatkettu moista harrastusta, että oltiin haltioissaan jonkun lähettämistä biiseistä. Toisen pois ollessa juttuun pystyi oikein keskittymään innolla ja ei siitä hyvää seurannut.

Yhteistyössä