Pilaako maahanmuuttajan kanssa seurustelu OIKEASTI naisen maineen?

  • Viestiketjun aloittaja Kiii
  • Ensimmäinen viesti
Näin
Ainut tumma kanssa seurusteleva nainen jonka tunnen on uskova, ei seksiä ennen avioliittoa jne. Hupaisalta tuntuu ajatus että jonkun mielestä "maine on pilalla" - aika harva peruspersu varmaan odottaa seksiä avioliittoon. Hyvä pari ovat.
 
peppu
Onko afrikkalaiset kamelintaluttajat ainoita ulkomaalaisia mitä Suomessa siis on? Pilaako myös esim. albanialainen tai bulgarialainen mies naisen maineen? Huh, tulevat tänne ja pilaavat meidän naiset.
 
toinen vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tämä selvä;29546977:
Ai sua ei huoran maine haittaa...
Seurustelukumppanin ihonväri tai kansallisuus määrittää sen, että naisen uskotaan tarjoavan maksullista seksiä? ok, NOIDEN piirien mielipiteellä ei todellakaan ole minulle yhtään mitään merkitystä.
 
tuota noin
Mä en ole tämmöisistä maineenpilaantumisista koskaan kuullutkaan.

Mutta mä olenkin turkulainen. Minusta näyttää että täällä on aika paljon suomalaisten ja maahanmuuttajien liittoja. Ainakin itse tunnen useita tällaisia pariskuntia...
 
mädäntynyt
Onko afrikkalaiset kamelintaluttajat ainoita ulkomaalaisia mitä Suomessa siis on? Pilaako myös esim. albanialainen tai bulgarialainen mies naisen maineen? Huh, tulevat tänne ja pilaavat meidän naiset.
Joo itse seurustelen juurikin albaanin kanssa ja olen varmaan ihan läpimätä ja pilaantunut, pilaantuneen lihan löyhkä vaan leijuu ympärillä missä kuljenkin. Osaavat sitten nämä arvonsa tuntevat, fiksut suomalaismiehet pysyä erossa kaltaisestani täysin piloille menneestä jätekasasta. ;D
 
"liisi"
Alkuperäinen kirjoittaja mädäntynyt;29547068:
Joo itse seurustelen juurikin albaanin kanssa ja olen varmaan ihan läpimätä ja pilaantunut, pilaantuneen lihan löyhkä vaan leijuu ympärillä missä kuljenkin. Osaavat sitten nämä arvonsa tuntevat, fiksut suomalaismiehet pysyä erossa kaltaisestani täysin piloille menneestä jätekasasta. ;D
Miksi sä ajattelet vain miesten suhtautuvan sinuun halveksivasti?
 
toinen vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tämä selvä;29547057:
Mielipiteellä on aina merkitystä, vaikka minkä piirien...
Hyvä on. Mullakin on mielipide sinusta:

"Olet punaniska juntti, jolta puuttu sivistys ja käytöstavat. Moisen moukan seura olisi varmaankin kenelle hyvänsä normaalille ihmiselle suuri puistatuksen aihe. Äo:si lähetelee varmaankin kengännumeroasi."

Ja tällä on kovastikin merkitystä sinulle? :)
 
mädäntynyt
[QUOTE="liisi";29547078]Miksi sä ajattelet vain miesten suhtautuvan sinuun halveksivasti?[/QUOTE]

No tosiasiassa kukaan ei ole vielä suhtaantunut halveksivasti. On vähän fiksumpaa kaveripiiriä. Suhtaudutko sinä ja miksi? Ei mua kiinnosta, jos joku tuntematon kaduntallaaja suhtautuu minuun halveksivasti. Ei muuta elämänlaatuani mihinkään suuntaan.
 
vierasa
Alkuperäinen kirjoittaja tämä selvä;29546977:
Ai sua ei huoran maine haittaa...
Jos yhden miehen kanssa seurustelusta saa huoran maineen niin ei todellakaan. Se ei kerro musta mitään, se kertoo vain kyseisten ihmisten omasta tyhmyydestä ja ilmeisesti vielä lukutaidottomuudestakin.
 
vaiaf
Samaan ilmiöön törmää miehissä, jotka seurustelvat thaityttöjen tai venäläisten/virolaisten kanssa. Monet naiset pitävät näitä miehiä vastenmielisinä.

Ihan yhtälailla monet miehet pitävät vastenmielisenä naista, joka seurustelee tai on seurustellut neekerin/karvakäden kanssa.
 
viieras
Tama viestiketju avasi mulle maailman, josta en olisi halunnut tietaa. Miss te oikein elatte? 50-luvulla? Mika "naisen maine"?! Oletteko kaikki ihan rasisteja punaniskajuntteja? Olen ihmeissani ja kauhistuttaakin. Miten joku voi ajatella noin? Vai onko niin, etta tassa puhutaan nyt jostakin sossupummi-naisista, jotka loytavat itselleen ulkomaalaisia sossupummi-miehia ja siis oikeastaa heilla on jo jokin "maine" valmiiksi riippumatta siis kumppanin varista tai kulttuurista. Huh huh.
 

Yhteistyössä