[QUOTE="asdf";29546104]Höpönlöpön, iän myötä pitäis jokaiselle tulla vielä selkeämmin se ajatus, että syödään ja tarjotaan lapsille terveellistä ja ravitsevaa ruokaa. Minä olen 36-vuotias kahden pienen lapsen työssäkäyvä äiti. Myös mieheni käy töissä, mutta silti me onnistumme tekemään lapsille ruoan itse. Jos jotain eineksiä syödään, niin nakit/makkara ehkä kerran kahteen-kolmeen viikkoon, muuten pitäydytään liha-kala-kana -linjalla ja siihen sitten joku lisäke ja salaatti. Laatikkoruokia tehdään viikonloppuisin ja niistä saa myös pakasteeseen annokset sitten kiirettä varten.
Ennakointi ei paljoa vaadi, vähän viitseliäisyyttä. Ai niin ja sitä, että ne lapset haluaa pysyvän terveenä myös aikuisiällä, eikä ohjaa heitä väärille teille ruoan suhteen.[/QUOTE]
No nimenomaan!
Oikeammilla jäljillä täällä näyttää olevan tämä -91 syntynyt, kuin häntä vanhemmat. Toivottavasti minusta ei ainakaan vielä 30-40 vuotiaana tule niin laiskaa ja uupunutta, etten JAKSA PERUSKOTIRUOKAA mukuloille tehdä. Voi hohhoijjaa! Taitaa se uusavuttomuus ja välinpitämättömyys vaivata tätä vähän vanhempaa väkeä, kuin meitä kakskymppisiä... Mutta -70 lukuhan tais ollakkin vapaan kasvatuksen kulta-aikaa...
Neuvolalääkäri on kans melkoinen vitsi. Että kun Virtasen perheessä nyt äiti on masentunut ja isi vetää viinaa, niin kyllä te Korhoset voitte ihan hyvin syödä 5 päivää viikossa hamppareita, metripitsoja jne. Ei se mitään, kattokaas kun muilla on asiat vielä huonommin. Ei se mitään vaikka pikku Villen suonet on kohta tukossa kovasta rasvasta, kun se käy kuitenkin satujumpassa ja söi aamulla puuron päällä yhden muussatun mansikan. <3