Mies toivoo karvatonta häpyä

• Viestiketjun aloittaja Mitäs mieltä
  • Ensimmäinen viesti
Mitäs mieltä
Mitä mieltä tuosta? Miesystävä toivoo, että ajelisin/vahaisin itseni karvattomaksi "sieltä". Kuulemma seksympi niin ja saa enemmän kiihoketta siitä. Entä jos mies laukeaa sit nopeammin kun saa "silopimppiä"?

Kokeile! Sillähän se selviä... :-D Ja saattaahan innostua hyväilemän kauemminkin kun kerranki saa sitä siloista :p Eihän sun ole pakko kaikkea ajella... jätä vähän siihen yläreunaan...

Viimeksi muokattu:
karvaton
Noin meillä on menty jo vuosikausia. Seksi tuntuu paljon paremmalta, on ihanaa tuntea itsensä seksikkääksi ja haluttavaksi ja olo on kyllä kieltämättä puhtaampi ja kymmeneen vuoteen en ole ainuttakaan hiivatulehdusta kokenut. Ja onhan se kieltämättä tosi nätti näin, eikä suttuinen ja epäsiisti. Olisi outoa vetää seksikkäät alusvaatteet päälle ja karvat sitten tursuaisi sieltä, ei, ei toimi. Kainalokarvat ja miehen karvat samaten veks, tietenkin. Miksi muuten näitä aloituksia ei ikinä tule kainaloiden ajamisen luonnottumuudesta, alapää on vain joku kynnyskysymys, mutta mikä katastrofi se olisi jos olisit jossain julkisesti kainalot rehottaen...

lutkuttaja
Taas näitä ikuisia kysymyksiä. Mitä ongelmaa siinä, jos joku haluaa ja toinen ei. Turha miellyttäminen on turhaa. Karvahommat on niin helppoja. Joskus voi "raakata" ja joskus antaa olla. Jokaiselle kulloinkin omaansa. Karvoitus on uusiutuva luonnon tuote.

Vierass
Taas jos joku haluaa karvallista niin kannattaa tarkistaa onko tuomioita eläimiin sekaantumisista.
Minusta kaukaa haettua. Lapsi ei ole koskaan karvallinen eikä aikuinen karvaton jos on terve. Siksi on _luonnollista_ kiihottua karvaisesta pillusta. Sen sijaan karvallisuus ei tee ihmisestä eläintä koska laji ei muutu, vaan tekee todistettavasti aikuisen ihmisen.

Alkuperäinen kirjoittaja Mitäs mieltä;29536163:
Mitä mieltä tuosta? Miesystävä toivoo, että ajelisin/vahaisin itseni karvattomaksi "sieltä". Kuulemma seksympi niin ja saa enemmän kiihoketta siitä. Entä jos mies laukeaa sit nopeammin kun saa "silopimppiä"?
Mies ajaa sitten myös kaikki karvat pois?;)

"minäk"
Itse ajelen juurikin mieheni halusta ja toiveesta,kiihottaa minuakin ainakin jos mies huomauttaa että et olekaan sheivannut hetkeen...haluan pitää itseni hyvänä häntä varten.

"tota noin"
Minusta kaukaa haettua. Lapsi ei ole koskaan karvallinen eikä aikuinen karvaton jos on terve. Siksi on _luonnollista_ kiihottua karvaisesta pillusta. Sen sijaan karvallisuus ei tee ihmisestä eläintä koska laji ei muutu, vaan tekee todistettavasti aikuisen ihmisen.
Juu ja ihminen on luontaisesti alaston, seksikkäistä alusvaatteista kiihottuminen on luonnotonta, puhumattakaan seksileluista, laihuus on huono asia lisääntymisen ja selviytymisen kannalta, se on omituinen asia ihailtavaksi, meikkaus on luonnotonta, ehostautuvat naiset on luonnottomia, partansa ajaneet miehet ovat friikkejä, seksi ehkäisyn kanssa on aivan täyttä luonnottomuutta ja se kiihottaa vain outoja jne jne jne. Puhumattakaan fetisseistä ja mieltymyksistä!

Mutta auta armias jos annan kaikkien karvojen rehottaa, lihotan itseäni talven varalle, jätän itseni ehostamatta ja kulmat nyppimättä, kekkuloin alasti ja niin edelleen, niin ei kyllä varmasti lohkea ja kadulla katsotaan pitkään.

Erikoista kyllä on, jos karvat on ainoa josta erottaa vaikka viisivuotiaan ja viisikymppisen.

• Tykkää
Reactions: Data ja Fornacis
[QUOTE="hehee";29536364]Miksi ihmeessä :O Karvojen kanssa pelaaminen on akkojen kotkotuksia.[/QUOTE]

Ei välttämättä kyllä miehetkin tykkää olla siistejä, ei ne naisetkaan halua niitä karvoja suun täydeltä kun suikkiin otetaan, monella miehellä kasvaa siinä varren juuressa jo karvaa, ja minä tykkään käsitellä myös niitä pussejakin.;)

• Tykkää
Reactions: Wolt
No jaa
[QUOTE="minäk";29536346]Itse ajelen juurikin mieheni halusta ja toiveesta,kiihottaa minuakin ainakin jos mies huomauttaa että et olekaan sheivannut hetkeen...haluan pitää itseni hyvänä häntä varten.[/QUOTE]

uuuh, onpa kiihottavaa kun mies vähän "huomauttaa". Meeppäs vähän tuhertaan karvojesi kanssa jotta kelpaat... :/

karvaton
[QUOTE="hehee";29536364]Miksi ihmeessä :O Karvojen kanssa pelaaminen on akkojen kotkotuksia.[/QUOTE]

Näin meillä tehdään :) Mies saa kiksit karvattomasta, mutta myös minä saan. Miksi miehen mieltymys olisi tärkeämpi? Ja saapahan varmasti perusteellisempaa suuhoitoa ja seksiä muutenkin paljon useammin. Tosin se edellyttää kyllä muidenkin mieltymysten toteuttamista, mutta ei ole valittanut.. ;) Tosin minä olen kyllä se joka miehen karvat poistaa kun se ei hitto sentään saa tehtyä sitä ilman haavoja palleissa yms :D

Yhteistyössä