Mies toivoo karvatonta häpyä

• Viestiketjun aloittaja Mitäs mieltä
  • Ensimmäinen viesti
"mmmm"
Eikös tässä vois ottaa rennosti. Antaa välilä olla karvainen, välillä kiitorata, välillä posliini. Ihan oman fiilingin mukaan, vähän vaihtelua elämään. Ei mieskään tietäisi mitä milloinkin saa... eli jännitystä kammariin.

PS. Pitää muistaa että posliinin ja karvaisen välillä on aina siili ;)

"vvieras"
Karvat tulee lapsellekin siinä alaasteen puolessa välissä. Itselläni oli 14 vuotiaana aikamoinen puska. Enkö ollut lapsi? Niin ja kaljuista ja lyhyestä tukasta pitävä on myös pedofiili, niinkö? Aikuisellahan kuuluu olla pitkä tukka.

"Minä vain"
[QUOTE="mmmm";29536607]Eikös tässä vois ottaa rennosti. Antaa välilä olla karvainen, välillä kiitorata, välillä posliini. Ihan oman fiilingin mukaan, vähän vaihtelua elämään. Ei mieskään tietäisi mitä milloinkin saa... eli jännitystä kammariin.

PS. Pitää muistaa että posliinin ja karvaisen välillä on aina siili ;)[/QUOTE]

Luojalle kiitos meillä on sen verran usein seksiä että mies kyllä pysyy tietoisena karvojeni tilanteesta. Ei ehtis kasvaa välissä.

adfd
[QUOTE="vvieras";29536629]Karvat tulee lapsellekin siinä alaasteen puolessa välissä. Itselläni oli 14 vuotiaana aikamoinen puska. Enkö ollut lapsi? Niin ja kaljuista ja lyhyestä tukasta pitävä on myös pedofiili, niinkö? Aikuisellahan kuuluu olla pitkä tukka.[/QUOTE]

Mulla alkoi joskus 11-12- vuotiaana. Jos joku olisi kokenut sen kiihottavana, koska sukukypsyys, niin... hrrr.

"tre"
[QUOTE="hehee";29536364]Miksi ihmeessä :O Karvojen kanssa pelaaminen on akkojen kotkotuksia.[/QUOTE]

Ei todellakaan ole. Mun mies on posliini useammin kuin minä, kun jätän kiitoradan useinmiten.

jlkjglkfd
Miten sen ihon saa sheivaamalla sileäksi? Minulle jää aina sänki, vaikka olisi ihan uusi terä. Tai siis se näyttää sileältä, mutta käteen tuntu inha sänki. Mihinkään kosmetologille en kyllä mene, minulla ei ole vara maksaa sitä, että joku nyppii pimppikarvani pois.

Näin
Miten sen ihon saa sheivaamalla sileäksi? Minulle jää aina sänki, vaikka olisi ihan uusi terä. Tai siis se näyttää sileältä, mutta käteen tuntu inha sänki. Mihinkään kosmetologille en kyllä mene, minulla ei ole vara maksaa sitä, että joku nyppii pimppikarvani pois.
Testaa sheivata eri suuntaan, se saattaa auttaa. Siis jos normaalisti sheivaat ylhääältä alas, kokeile alhaalta ylös.

Yhteistyössä