The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Olkaa hyvä ja lainatkaa mulle autoa että pääsen kauppaan. Ja turvaistuinta. Tai hoitakaa pikkupuolikasta sen aikaa. Lainatkaa edes akkulaturia autoon. Tai ees apuvirtakaapeleita. Kyrsii tää autotta oleminen koska tahdon ruokakauppaan isommille ostoksille, ja pp+rattaat+bussi isot ruokakassit = mission impossible.
mulla olis noista kaikki, mikä laitetaan?

eiku mullahan on voorti eli ei ollukkaan autoa:ashamed:
 
Eiks sulla ole kiikaria?
Ei! Mikä moka, mulla ei ole kiikaria ja naapurusto on näin jännä!(Viikko sitten tuossa oli paloauto ja monesti viikkoon on ambulanssi ja pari kertaa ruumisautokin nähty. Mut nyt on eka kertaa poliisi! Mä sanoin lapselle et mennäänkö ulos ni se tuumi et ei me voida jos ne etsii jotain hullua joka on pihalla. Hirveen fiksu kakara! Ei käynyt ees mielessä. Oisin uteliaana saanu luodin otsaan ekana..:D
 
Moi :wave: tuuletin juuri keuhkojani parin kossille, jotka käy meidän pihalla ilta toisensa jälkeen hyppimässä lapsen lumiukon mäsäksi. Voiskohan sinne sisälle laittaa vaikka teroitetun heinäseipään? Siinäpähän hyppäävät... T. naapurin vihainen täti
 
tuleepa mieleen se aika kun me muutettiin tähän nykyiseen kortteeriin

alueen lapset kävi täällä juoksemassa ja mekastamassa (ja taisivat vähän kiusata meidän lapsia) mutta leikki loppu lyhyeen kun fru krut vähän tuuletti keuhkojaan
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä