Miksi teetta lapsia useammille miehille?

• Viestiketjun aloittaja "iina"
  • Ensimmäinen viesti
"Minäminä"
Teettää lapsia?? kuullostaa siltä kun nainen olis joku kone.
Mä en ole teettänyt lapsia koskaan kenellekkään.
Lapset ovat syntyneet siihen perheeseen ja rakkaudesta mikä sillä hetkellä on hyvältä tuntuneet.
Olen kahden äiti.

En minäkään, mutta voisin antaa neuvon sille, joka viikon tuntemisen jälkeen alkaa lasta pukkaamaan, että kannataisi ensin tutustua toiseen ihan rauhassa.
Se kun ei aina ole valinta. Jotkut myös haluaa sen lapsen eikä miestä, toisille prioriteetti on lapsen teossa jne.

Se mikä häiritsee sinua, ei välttämättä häiritse muita.

Lakihan turvaa tämän lapsien pykäämisen suuntaan jos toiseen, niin eipä se ole suurin murhe monelle naiselle vaikka olisi lapsia kymmenelle eri miehelle.

"Vieras."
Kyllä ensin kannattaa tutustua siihen mitä on karvalakin tai pipon alla. Se on tärkein.

Miksi pitää mennä aina alapäähän ensimmäisenä. Väärästä päästä aloitettu suhde hyvin usein kuolee nopeaan.

Miiii
Sen ymmärrän viä, että 2 on eri isälle, kun eroja tulee ja tapaa uuden miehen, mutta jos kolmas jo on eri isälle, niin sit tulee mieleen sellanen äiti, jolla elämä vähän hakuteillä, makoilee vaa kotona yms :D

Tuskinpa tähänkään kysymykseen on tarjolla vain yhtä ainoaa oikeaa ratkaisua. Ihmisillä on erilaisia elämäntilanteita ja erilaisia maailmankatsomuksia. Jos joku haluaa lapsia jokaisen vastaantulijan kanssa niin ei se millään tavalla ole multa pois

Joo tota
Mä ajattelin ennen vähän mustavalkoisesti ja pakko myöntää, ne joilla useamman miehen kanssa jälkikasvua, oli mun mielestä vähän (ihan vähän, mutta kumminkin) huonompia kun perinteisessä ydinperheessä elävät.

Ajattelin samoin kun joku tässä ketjussakin sanoi, että elämänhallinta on hukassa ja palikat vähän levällään. Työttömyyteen tai kotona "lorvimiseen" (onko se sitä, jos on monta lasta?) en tätä yhdistänyt, tai yhteiskunnan rahoilla elämiseen. Mutta jonkunlaiseen huolettomaan (huolimattomaan) elämäntapaan ja asenteeseen kuitenkin.

Sitten tutustuin erään harrastuksen parissa suunnilleen itseni ikäiseen naiseen. Meiltä löytyi monta yhdistävää tekijää, esim. kummallakin monta lasta. Tutustuttiin, ystävystyttiin. Mun neljällä lapsellani on kaikilla sama isä (jonka kanssa olen ollut yli puoli elämääni, en voi kuuitenkaan vannoa, että olisin hautaan saakka). Ystävällä on viisi lasta, kolmesta eri liitosta. Yhtään lasta ei ole kuitenkaan tehty "huolimattomuuttaan" tai tietoisesti yh/uusperheen lapseksi. Mä olen mun ystävän kautta oppinut, että elämä ei mene aina niin ku etukäteen suunnittelee. Tilanteet muuttuu,ihmiset muuttuu, olosuhteet muuttuu.

Ja hän (siis tää ystävä ) on kouluttautunut maisteriksi. Ja mä oon ihan tavan duunari. Eli se siitäkin elämänhallintateoriasta... :)

Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;29522088:
nykyaikana puolisoo vaihdetaan kuin mustalaiset hevosta, toki sillo tehdään lapsiakin monen kanssa
Ennen vanhaan se sentäs pidettiin salaisuutena. Nykyäänkin vielä biologinen isä on monella eri kuin virallinen isä.

"vieras."
[QUOTE="iina";29521966]Mitä järkeä siinä on?[/QUOTE]

Elatuksen varmistaminen. Jos yksi isä kuolee tai jää työttömäksi niin muut isät pitävät koko katraan hengissä.

Yhteistyössä