Alkoi ahdistamaan todella paljon

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "xxxxx"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
X

"xxxxx"

Vieras
tämä kaikki tuntuu että tukehtuu. Mies ei kiinnostunut minusta muutoin kun seksi. Jos pyydän läheisyyttä saan vain seksiä. Jos pyydän yhteistä aikaa saan vain seksiä. Jos kysyn naimisiin menosta en saa mitään vastausta, jos kysyn hankitaanko lisää lapsia en saa vastausta. alkaa tuntumaan siltä että elämä oli nyt tässä nyt kaikki mahdollinen on nähty ja tehty. se mitä on jäljellä ei voi toteutua koska miestä ei kiinnosta tai jotain.

milläs mä nyt täytän tän tyhjän elämäni?

Mene juttelemaan ammattiauttajalle. Kuka tahansa tasapainoinenkin mies sulkeutuu ja ahdistuu itse aivan takuuvarmasti ennemmin tai myöhemmin jos nurkissa pyörii nainen joka räpättää naimisiinmenosta, läheisyyden puutteesta ja lasten hankinnasta ja rääkyy internetissä jos ei saa haluamaansa.

Fiksu mies nostaa tuossa vaiheessa kytkintä ja kiihdyttää lujaa vauhtia kohti auringonlaskua katsomatta taakseen.

Mene juttelemaan ammattiauttajalle. Kuka tahansa tasapainoinenkin mies sulkeutuu ja ahdistuu itse aivan takuuvarmasti ennemmin tai myöhemmin jos nurkissa pyörii nainen joka räpättää naimisiinmenosta, läheisyyden puutteesta ja lasten hankinnasta ja rääkyy internetissä jos ei saa haluamaansa.

Fiksu mies nostaa tuossa vaiheessa kytkintä ja kiihdyttää lujaa vauhtia kohti auringonlaskua katsomatta taakseen.

Mistä päättelet että mä näistä asioista kysyn/puhun usein?
Viimeksi kysyin lapsen hankinnasta ja naimisiin menosta noin 4-5-vuotta sitten.
Mulle on muutenkin todella iso kynnys ottaa puheeksi tuollaisia asioita joten en puhu niistä usein. Vasta sitten kun on ihan pakko.

[QUOTE="xxxxx";29522193]tämä kaikki tuntuu että tukehtuu. Mies ei kiinnostunut minusta muutoin kun seksi. Jos pyydän läheisyyttä saan vain seksiä. Jos pyydän yhteistä aikaa saan vain seksiä. Jos kysyn naimisiin menosta en saa mitään vastausta, jos kysyn hankitaanko lisää lapsia en saa vastausta. alkaa tuntumaan siltä että elämä oli nyt tässä nyt kaikki mahdollinen on nähty ja tehty. se mitä on jäljellä ei voi toteutua koska miestä ei kiinnosta tai jotain.

[]Bmilläs mä nyt täytän tän tyhjän elämäni?[/B][/QUOTE]
Työllä, harrastuksilla, ystävillä, matkustelulla, opiskelulla, vapaaehtoistyöllä, yhdistystoiminnalla, lemmikkieläimillä, remontilla, työpaikan vaihdoksella, kevätsiivouksella, liikunnalla...

Sanoo fiksu mies? :D Kuulostat just sellaselta mieheltä, jolla ei oo yhtään mitään naissuhteita.

[QUOTE="jojo";29522249]Työllä, harrastuksilla, ystävillä, matkustelulla, opiskelulla, vapaaehtoistyöllä, yhdistystoiminnalla, lemmikkieläimillä, remontilla, työpaikan vaihdoksella, kevätsiivouksella, liikunnalla...[/QUOTE]

tuntuu just nyt vaan siltä ettei tuollaisilla asioilla ole merkitystä.... :/

Yhteistyössä