Mies on mun menkkakalenteri :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei jaksa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei jaksa

Vieras
En jaksa merkata aina menkkojen alkua kalenteriin, joskus kännykän huonoon kalenteriin laitan mutta monesti unohtuu. Ei mun tarttekaan kun mies tietää mun menkat paremmin kuin mä itse! Kysyi että alkaako mulla viikonloppuna, mä sanoin ettei hajuakaan milloin, vastahan ne oli. No tänään sit alko. Mistä hemmetistä se voi tietää ne noin tarkkaan kun itestä tuntuu ettei ne vielä voi alkaa??? :D Onko muiden miehillä yhtä tarkka menkkanenä?

Varmaan käytöksestä voi arvata ja jos nyt ylipäänsä on hyvä aikamuisti niin voi päätellä et kohtahan niiden pitäisi taas alkaa. Mä olen semmonen haikeilija aina pari päivää ennen menkkoja ja valittelen kuumeista oloa. Jotenkin tyhmää kun en vieläkään ole tota oppinut, vaik sama toistuu joka hiton kuukausi. Sit aina olen yhtä yllättynyt et kappas, tästä mun kuumeinen olo ja alakulo johtuikin.

Aika fiksu mies. Mä törmäsin kerran sellaiseen mieslääkäriin, joka luuli että menkat tulee tiettyyn samaan aikaan kuusta. Oli vielä joku viiskymppinen. Se kysyi ihan pokkana vaan multa että "Onko sulla kuukautiset aina alku- vai loppukuusta?" Tuijotin hetken sitä epäuskoisena ja mietin että voiko tuo olla totta että lääkäri on noin pihalla vielä tuon ikäisenä ja että pitäiskö mun alkaa korjaaman sen käsityksiä. Lopulta päädyin siihen että en kehtaa ja sanoin vaan vastaukseksi jomman kumman.

Yhteistyössä