Kivoja kuveja. Mun tyttö piirtää samaan tyyliin. On kanssa aina tykännyt tehdä myös sarjakuvia.
Koitan keksiä jotain fiksua minkä saisin yhdellä kuvalla ilmaistua, ja teen noita muita sillävälin. Älä huoli, se on kyllä suunnitteilla mutten ole keksinyt vielä että mitä siihen tulee. Tulee vain liian brutaaleja ideoita..Sulla on vielä mun ehdotus piirtämäti... :-/
Huvittaisiko sinua piirtää kesäistä kukkaniittyä, jossa on ötököitä? Kiiltäväkuoriset koppakuoriaiset ja sudenkorennot ovat niin kauniita
No jos et mulkun kuvaa laita niin joo. (tein stereotyyppisen päätelmän nimimerkistä)Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;29509069:Voitko piirtää mulle jos laitan kuvan yksityisviestillä?
Heh, Jätkä on naismode.No jos et mulkun kuvaa laita niin joo. (tein stereotyyppisen päätelmän nimimerkistä)
Piirrä rakastava isä.
Kuten sanottua, stereotyyppinen päätelmäHeh, Jätkä on naismode.
Juu en aatellut. (voisi ehkä tulla sanomista, luulen)No jos et mulkun kuvaa laita niin joo. (tein stereotyyppisen päätelmän nimimerkistä)
Meinasin juuri kysyä samaaAlkuperäinen kirjoittaja Jätkä;29509069:Voitko piirtää mulle jos laitan kuvan yksityisviestillä?
Oih, kiitos kiitos kiitos. Juuri oikea koppis ja sudenkorento. Ne ovat juuri niin nätit kuin mielessäni kuvittelin Ja koppiksen jaloissa pieniä, hienoja yksityiskohtia. Odotan vain, että koppis lähtee kipittelemään Sudenkorennolla on ilmavuuden keveyttä siivissään. Kuvan ottaisin itselleni talteen, jos tekijänä annat siihen luvan?
En osannut piirtää niittyä, niin piirsin rötsikät erikseen. Koppis ei oikein onnistunut, mutta sudenkorentoja voisi koettaa lisää.
Ota talteen vain, jos haluat. Kuvittajana on liikaa deadlineja, hyi.Oih, kiitos kiitos kiitos. Juuri oikea koppis ja sudenkorento. Ne ovat juuri niin nätit kuin mielessäni kuvittelin Ja koppiksen jaloissa pieniä, hienoja yksityiskohtia. Odotan vain, että koppis lähtee kipittelemään Sudenkorennolla on ilmavuuden keveyttä siivissään. Kuvan ottaisin itselleni talteen, jos tekijänä annat siihen luvan?
Ja harkitse kuvitusta eders puoliammattilaisena.
Oi kun suloinen! Todella upea.
Tällasia minä tykkään piirtää!
Nyt pitää sanoa etten ihan noin ympäripyöreällä osaa piirtää.
Hienoja ovat Tykkään myös tuosta sun anime vivahteesta.
Sitten jos ja kun kerkiät, niin piirrä batman rantalomalla!
Piirtolauta on tällainen lauta, mikä laitetaan koneeseen kiinni usbilla, ja siihen on kynä jolla sitten piirretään laudalle, ja viivat tulee sitten piirto-ohjelmaan. Kynä on siis sellainen irrallinen, aika tavallisen kynän mallinen. Googleen kun laittaa bamboo table niin pitäisi löytyä.Tyhmänä kysyn mutta mikä on piirtolauta, siis eroaako se piirtopöydästä? Ei jaksa kuuklettaa...:ashamed:
Tää on aika iso aihe, mutta piirtäisitkö jotain kesäistä maisemaa tai osasta siitä? Mä nautin kyllä kauniista talvestakin nyt, mutta jotenkin käy kylmä tuuli ulkona...
Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;29508995:Piirrä mulle varis? Sellainen keikarimainen.