No missä kohtaa sitten on menty yli ja mikä sitten olisi sinusta ihanteellinen tia?oliskin
valitettavasti siitä kuitenkin saa vaikutelman että halutaan maksaa historian potut pottuina ja mennä reippaasti tasapainotilanteen toiselle puolen
No missä kohtaa sitten on menty yli ja mikä sitten olisi sinusta ihanteellinen tia?oliskin
valitettavasti siitä kuitenkin saa vaikutelman että halutaan maksaa historian potut pottuina ja mennä reippaasti tasapainotilanteen toiselle puolen
Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;29512502:No missä kohtaa sitten on menty yli ja mikä sitten olisi sinusta ihanteellinen tia?
Siis tarkennan, missä vaatimuksissa tai missä kohtaa kyseistä aatetta on menty yli?väitinkö että jossain on menty yli?
mistä sulle jäi vaikutelma että haluan sulle alkaa tarkentamaan, tunnet varmaan feminismiä siinä mitassa itekki että oikein hyvin tiedät jo ennestäänAlkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;29512539:Siis tarkennan, missä vaatimuksissa tai missä kohtaa kyseistä aatetta on menty yli?
"Mikäs sulla on?"mistä sulle jäi vaikutelma että haluan sulle alkaa tarkentamaan, tunnet varmaan feminismiä siinä mitassa itekki että oikein hyvin tiedät jo ennestään
jos et tiedä niin kuuklaa
Tunnen aika hyvin, ja minusta ei ole menty yli. Joten...?mistä sulle jäi vaikutelma että haluan sulle alkaa tarkentamaan, tunnet varmaan feminismiä siinä mitassa itekki että oikein hyvin tiedät jo ennestään
jos et tiedä niin kuuklaa
Voi elämän vitun kevät! Missä on väitetty, että KAIKKI naiset olisivat huonoja matikassa tai epäloogisia tai että yksilöillä ei olisi suuriakin eroja? Tämä on juuri se naisen keskimääräisen epäloogisuuden ydin, ei tajuta tilastojaTotta, naisissa ja miehissä on eroa.
Mutta tässä on kaksi tärkeää asiaa.
1. Niitä oikeasti biologisia eroja on hyvin vähän (oikeastaan melkein kaikki ovat fyysisiä), kun taas on hyvin paljon HappyGirlin tapaisia idiootteja, jotka luulevat niitä eroavaisuuksia olevan paljonkin. Tämä taas on self-fulfilling prophency. Ihmiset luulevat, että naiset ovat luonnostaan huonoja matematiikassa, jolloin pikkutytötkin uskovat olevansa huonoja eivätkä sen takia pärjääkään.
2. Vaikka niitä eroja onkin, ei niiden korostamisessa ole mitään järkeä, koska yksilöiden väliset erot ovat suuremmat. Miksi näissä keskusteluissa aina aletaan vänkäämään, että kyllä niitä eroja on ja ei saa yrittää tehdä sukupuolista samanlaisia? Mitä näiden biologisten erojen takia pitäisi käytännössä tehdä? Miksi on niin muistaa, että miehet juoksee nopeammin kuin naiset, koska kuitenkin löytyy myös tiettyjä naisia, jotka juoksevat nopeammin kuin tietyt miehet?
Ainoa asia mikä itselleni tulee mieleen, jossa on apua siitä, että tiedostaa sukupuolten väliset erot on vankeinhoito. Tutkimusten mukaan nimittäin naisvangeilla parisuhde on elämää hankaloittava tekijä: mies on usein itsekin rikollinen ja päihteidenkäyttäjä ja vetää naisen mukaan maailmaansa. Miesvangeilla taas parisuhde on pelastava tekijä. Tästä tiedosta voi olla hyötyä, kun suunnitellaan hoitoa vankeille, mutta toki siinäkin pitää muistaa yksilölliset erot eikä selittää sille miehelle, jonka vaimo on taparikollinen narkkari, että parisuhde on hänelle hyväksi.
eikun mä en tykkää lähteä tommoseen keskusteluun jossa vastapuoli yrittää taktisista syistä johtaa kyselemällä harhaan antamatta itse mitään keskusteluun"Mikäs sulla on?"
- Jos et kerran tiedä, niin en mä sitä sulle kyllä kerro.
Ok. Mutta väite ilman faktaa on pelkkä mielipide. Mörköäiti sanoo, että feminismi ei ole mennyt yli ja sinä sanot että on. Kumpikaan ei ole perustellut argumenttiaan mitenkään.eikun mä en tykkää lähteä tommoseen keskusteluun jossa vastapuoli yrittää taktisista syistä johtaa kyselemällä harhaan antamatta itse mitään keskusteluun
jos luit mun viestin #246 niin ehkä huomasit että en tuonut ajatusta esille siinä muodossa että se olisi ehdotonta faktaa vaan että mulle on syntynyt mielikuva että näin olisiOk. Mutta väite ilman faktaa on pelkkä mielipide. Mörköäiti sanoo, että feminismi ei ole mennyt yli ja sinä sanot että on. Kumpikaan ei ole perustellut argumenttiaan mitenkään.
P.S. Katso Mörköäiti tuo linkittämäni video. Jos siinä ei olla menty mielestäsi yli, niin keskustelun jatkaminen lienee turhaa.
Siinä mielessä feminismi on mennyt jo yli ainakin suomessa, sillä naisten oikeudet ovat nykyään miehiä paremmat ja mitä tulee laillisiin asioihin niin valitettavasti miehien oikeuksia on poljettu niissä jo pitkään ja enemmän miehiä koskevia lain epäkohtia löytyy kuin mitä naisia.Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;29512626:Tunnen aika hyvin, ja minusta ei ole menty yli. Joten...?
Tossa videossa oli todella epämiellyttävä mies ja epämiellyttävä nainen.Mitä feminismillä halutaan tarkoittaa:
"Feminismi on aate, joka pyrkii parantamaan naisten yhteiskunnallista asemaa ja muuttamaan sukupuolirooleja merkittävästi. Sen mukaan naisille ja miehille tulee olla samat oikeudet ja mahdollisuudet. Naisliikkeeksi nimitetään naisten oikeuksia ajavaa järjestäytynyttä liikettä, joka tavoittelee naisten syrjinnän lakkauttamista ja naisille täyttä tasa-arvoa kaikissa asioissa."
Mitä feminismi on käytännössä:
[video=youtube;M2KPeMcYsuc]https://www.youtube.com/watch?v=M2KPeMcYsuc[/video]
Ei vaan sä halusot sanoo väliin jotain mutta et tiennyt asiasta tarpeeksi.eikun mä en tykkää lähteä tommoseen keskusteluun jossa vastapuoli yrittää taktisista syistä johtaa kyselemällä harhaan antamatta itse mitään keskusteluun
Miksi sitten väität että suojelunhalu on vain miehinen piirre.Edelleen silti ympäri maailman keskimäärin äidit jäävät useimmin hoitamaan lapsia kotiin mitä isät.
väitinkö että jossain on menty yli?
No varmasti, oletko mies vai nainen?Siinä mielessä feminismi on mennyt jo yli ainakin suomessa, sillä naisten oikeudet ovat nykyään miehiä paremmat ja mitä tulee laillisiin asioihin niin valitettavasti miehien oikeuksia on poljettu niissä jo pitkään ja enemmän miehiä koskevia lain epäkohtia löytyy kuin mitä naisia.
Feminismi suomessa on omasta mielestänit saavuttanut sen mihinkä on pyrkinytkin ja nainen on laillisesti tasa-arvoinen miehen kanssa, jopa enemmän etuoikeutettu kuin mies.
Huomautan, että nämä on vain omat kokemukseni aiheesta enkä aiheeseen tavista enempää ole tutustunut.
Jokainen vastuuntuntoinen myyjä tajuaa vältellä vasaran tai auton myymistä naiselle ihan naisen oman itsensä takia!Alkuperäinen kirjoittaja nisäkäs;29513342:No varmasti, oletko mies vai nainen?
Jos olet mies niin pukeudupa vaikka päivä naiseksi ja mene rautakauppaan tai ostamaan autoa. Tulee vähän näppituntumaa tähän "tasa-arvoon".
Sä oletkin ihan avoimesti sovinisti.Jokainen vastuuntuntoinen myyjä tajuaa vältellä vasaran tai auton myymistä naiselle ihan naisen oman itsensä takia!
Niin ja niissä taannoisissa väkivaltaketjuissa, naisen oli oikeus lyödä ja potkia persausta puristelevaa miestä munille niin että tähtiä näkyy, mutta jos nainen käy haaroihin kiinni tai muuten lähentelee niin todellakaan mies ei saa lisauttaa hampaita sisään naiselta. Lähinnä tarvisi vissiin kauniisti kiittää ja sanoa "ei en halua seksiä vaikka oletkin vetävän ihana ja kaunis nainen", sekä selvittää asia muuten.Olen tasa-arvon kannalla. Moni feministiksi itseään sanova kuitenkaan ei kannata samaa kohtelua asevelvollisuuden suhteen miehelle ja naiselle. Tässä vaiheessa kyllä otetaan esiin miehen ja naisen erot.
Itse en kyllä tunne yhtään feministiä joka ei haluaisi asepalvelusta vapaaehtoiseksi myös miehille. Yleensä ne on nämä häpigöölit, joille miehen miehisyys mitataan armeijassa ja feminismi on "turhaa hömpötystä".Olen tasa-arvon kannalla. Moni feministiksi itseään sanova kuitenkaan ei kannata samaa kohtelua asevelvollisuuden suhteen miehelle ja naiselle. Tässä vaiheessa kyllä otetaan esiin miehen ja naisen erot.
Onko sulla kovastikin tuota ongelmaa että kauniit naiset käy ihan muniin kiinni?Niin ja niissä taannoisissa väkivaltaketjuissa, naisen oli oikeus lyödä ja potkia persausta puristelevaa miestä munille niin että tähtiä näkyy, mutta jos nainen käy haaroihin kiinni tai muuten lähentelee niin todellakaan mies ei saa lisauttaa hampaita sisään naiselta. Lähinnä tarvisi vissiin kauniisti kiittää ja sanoa "ei en halua seksiä vaikka oletkin vetävän ihana ja kaunis nainen", sekä selvittää asia muuten.
Keskity sinäkin otsikon aiheeseen.Onko sulla kovastikin tuota ongelmaa että kauniit naiset käy ihan muniin kiinni?
Ei vaan sä halusot sanoo väliin jotain mutta et tiennyt asiasta tarpeeksi.