"jep"
ihana! tahtoisin kanssa tuollaisen. noita tupsuja en ole koskaan ymmärtänyt, mutta tuohon piironkiinhan ne sopiikin
ihana! tahtoisin kanssa tuollaisen. noita tupsuja en ole koskaan ymmärtänyt, mutta tuohon piironkiinhan ne sopiikin
Mä kans tykkään peltipurkeista ja niitä muuten sitten on ja paljon. Kaikki jauhot sun muut on peltipurkeissa.Ihania kuvia jokaisella ja kaikissa on paljon sellaista, mistä pidän. Erityisesti Bootyn kuvissa iskee silmään (au) ihanat peltipurkit. Mä niin tykkään niistä.
Samoin. Kun vaan törmäisin niihin jossakin....Vanhoja Pauligin kahvipurkkeja on koristeena samoin kuin tuo kaakao-purkki. Käytössä vaal.pun.Kellogs-purkki sekä 2 kpl Elovena-purkkeja. Havittelisin lisää noita Kellogs-purkkeja, ne on niin passelin kokoisia kaappiin.
Mummolla on semmosia punaisia pauligin purkkeja joissa naisen kuva. Meinasin ne viskaa roskiin käydessäSamoin. Kun vaan törmäisin niihin jossakin....
Huutiksesta saa kaikkea, jos viitsii maksaa. Elovena-purkit makso Raision nettikaupassa muistaakseni muutaman euron. Kodin Anttila männä vuonna myi Kellogs-purkkeja riistohintaan, en ostanut.Samoin. Kun vaan törmäisin niihin jossakin....
Ne on noin kympin kappale arvoltaan... eli ei saa hävittääMummolla on semmosia punaisia pauligin purkkeja joissa naisen kuva. Meinasin ne viskaa roskiin käydessä
Minä hämmästelen sitä, miten joku pitää vapaaehtoisesti niin runsaasti koriste-esineitä, että esim. jonkun tason ainoa funktio on toimia koriste-esineiden alustana. Minusta ne vievät tilaa elämältä, mutta ehkä jos ei olisi lapsia, voisi ottaa enemmän koristuksia. Meilläkin on jonkun verran vanhoja vaakoja, pulloja yms. miehen keräilyinnostuksen takia, mutta ne saavat olla keittiön kaapin päällä. Onneksi mies suostui luopumaan rukista, se vasta älytön kapistus on, jos neliöitä on vähän:O Meillä on vanhoja perintöhuonekaluja ja tykkään niistä, kun ovat kauniita ja käyttökelpoisia.Jaah, eiköhän ole makukysymys. Mun mielestä koriste-esineitä on just sopivasti, ei liikaa, eikä liian vähän. Jotkut nyt vaan tykkää kauniista esineistä ilman sen kummempaa funktiota. Mitä hiton väliä sillä on, onko ne hankittu varta vasten vai saatu?
Ilmankos se sisko ne kärräs kotiinsa turvaan..Ne on noin kympin kappale arvoltaan... eli ei saa hävittää
Älä vaan heitä.Mummolla on semmosia punaisia pauligin purkkeja joissa naisen kuva. Meinasin ne viskaa roskiin käydessä
Saanko muuttaa teille?
Mä en uskalla tehdä niinLaitoin google kuvahakuun hakusanaksi Kellogs peltipurkki. Ou nou, miten paljon ihania purkkeja. Sairaus se on tääkin...
Älä heitä pois! Myy jos teidän suvussa kukaan ei tykkää... antiikkikaupassa näin 25e/kpl noita.Mummolla on semmosia punaisia pauligin purkkeja joissa naisen kuva. Meinasin ne viskaa roskiin käydessä