Kuvia kodeistanne. Tässä minun kotini :)

Vanhoja Pauligin kahvipurkkeja on koristeena samoin kuin tuo kaakao-purkki. Käytössä vaal.pun.Kellogs-purkki sekä 2 kpl Elovena-purkkeja. Havittelisin lisää noita Kellogs-purkkeja, ne on niin passelin kokoisia kaappiin.
 
Ei muuta
Jaah, eiköhän ole makukysymys. Mun mielestä koriste-esineitä on just sopivasti, ei liikaa, eikä liian vähän. Jotkut nyt vaan tykkää kauniista esineistä ilman sen kummempaa funktiota. Mitä hiton väliä sillä on, onko ne hankittu varta vasten vai saatu?
Minä hämmästelen sitä, miten joku pitää vapaaehtoisesti niin runsaasti koriste-esineitä, että esim. jonkun tason ainoa funktio on toimia koriste-esineiden alustana. Minusta ne vievät tilaa elämältä, mutta ehkä jos ei olisi lapsia, voisi ottaa enemmän koristuksia. Meilläkin on jonkun verran vanhoja vaakoja, pulloja yms. miehen keräilyinnostuksen takia, mutta ne saavat olla keittiön kaapin päällä. Onneksi mies suostui luopumaan rukista, se vasta älytön kapistus on, jos neliöitä on vähän:O Meillä on vanhoja perintöhuonekaluja ja tykkään niistä, kun ovat kauniita ja käyttökelpoisia.

Makuasioita nämä nimenomaan ovat ja paljon riippuu siitäkin, kuinka paljon tilaa on käytettävissä. Me asumme kerrostalokolmiossa ja lapsia on yksi ja tilankäyttö on ollut pakko miettiä huolellisesti, että mahdutaan.
 
[QUOTE="incognito";29507924]Ootte haukkuneet mun kodin niin monta kertaa, etten todellakaan mene enää tähän ansaan.[/QUOTE]

Mun huusholli on saanut olla ihan rauhassa....sitä ei ole edes huomattu :)
 
Rakastan Minni-Hiiren makkaria tyyliltään, mutta asun L@ur@n kodissa. Tosin meillä ei ole edes mitään lyhtyjä lattialla, kun en vaan kestä rojua. Sit meiän koti on vaan jotenki kliininen ja steriili, ilman lämpöä ja kodikkuutta. On tilaa,avaraa ja siistiä. Eli tyhjää. :D Mut silti viihdyn.
 
Laitan pari kuvaa lisää...
makkarissa on mun lankavarasto

Makkarista edelleen, tuunasin vanhan seinähyllyn ja neuloin vanhoista paidoista korin


Ja sitten löytyy olohuoneesta sellainen törkeen karsee lavapöytä
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: L@ur@
"minä vaan"
Mulla lojuu tuommoinen punareunainen kellogs purkki kaapissa. Oon monta kertaa meinannut heittää sen menemään :D Mitä te oikein säilytätte niissä purkeissa? Muroja?
 

Yhteistyössä