Pieni kaupunki, palstalaiset asukkaita. Kuka olisi kukakin?

[QUOTE="Wieras";29503185]Majuri olis tietenkin armeijavastaava tms.
Vätti Räsynyt olis Rätti Väsyneen alainen.
Marabou olis aamupostinjakaja.
Rähinä-Reetalla olisi puutarha.[/QUOTE]

Tai sitten niin että Marabou vetäisi paikallisradion aamuohjelmaa ja herättelisi lempeästi ihmisiä.
Professional Griefer voisi juontaa iltaohjelmaa, hän jaksaa hyvin valvoa. :)

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Tässä on vastaanottoni julkisivu. (huomatkaa ihan hyvä, mutta mönkään mennyt yritys pidentää kestoa:|)

Ja tässä sisältä.

Sisustus pitäisi uudistaa, kukas meidän kaupungin sisustussuunnittelija on?

[QUOTE="töttöröö";29503208]Eihän Ariesta ole näkynyt palstalla enää aikoihin vai onko vaihtanut nikkiä?[/QUOTE]

Ei oo näkyny.:|
Ei mun tietääkseni oo vaihtanut nikkiä.

Kamoon, se oli ainoa vapaa liiketila kylän MegaLootan (arkkuja ja akvaarioita, ovi välissä hienotunteisuuden vuoksi) mennessä konkkaan. En voi sille mitään, että viinakauppa tuli kaveriksi. Olen neiti-ihminen ja viinakaupan pitäjä ihastuttaa ja vihastuttaa samalla kertaa ;-)
Mä tyydyn vihastuttamaan.
Mut harrastamme keskinäistä waihtokauppaa. Kun kirjakaupan puolella ei kauppa käy, niin tulet hakemaan pyöröoven takaa "nutturat suoriksi"- viinilekkerin.
Ja kun wiinakaupan puolella ei kauppa käy, niin toimitat mulle lukemista.

Meikä on amisviiksi joka kiertää corollalla rinkiä ja luukuttaa dj boboa ja mr. presidenttiä.
Ihanaa! Jokaisessa kaupungissa pitää ehottomasti olla pillurallilaisia!
Tripaisukin kaupasta saa varppina parhaimmat hifit!

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;29503255:
kukas perustaa sit sinne kaupan nimeltä TiI-mAri jossa myydään vihkoja?
tosin mä kylähulluna voisin näitä kyseisiä tuotteita myydä 10snt kappalehintaan ja niistä saaduilla rahoilla ja tyhjillä pulloilla sit ostella puluille kuivaa leipää leipomosta

[QUOTE="töttöröö";29503249]Ehkä sai tarpeekseen palstailusta.[/QUOTE]

Toivottavasti ei. Aries on tosi kiva heebo!:heart:
Taitaa olla kiirusta irl.

noni voitko perustaa sen vastaanoton jo? Ja tänne itä-suomeen jo mahd. :saint:

Ainiin Rättis: Grillin omistaja
Mutta... Rollolainen veisi kuitenkin äidinkielen - tai kirjoitusviestinnän lehtorin toimen, koulusta kun koulusta.
Juu, mä voin perustaa klinikan jossa annan lyhytterapiaa kaikille pareille. Pitempiä istuntoja ei pariskunnat kestä, saavat jo traumoja.

"Ja vielä lapsia suunnittelette???"

"Kuule jätkä. Ens perjantaina lähet mun kanssa uimahallille naisten puolelle (naiseksi pukeutuneena), siellä näät ettei kaikki ole missejä parin lapsen synnyttämisen jälkeen!"

• Tykkää
Reactions: keppälerttu
Juu, mä voin perustaa klinikan jossa annan lyhytterapiaa kaikille pareille. Pitempiä istuntoja ei pariskunnat kestä, saavat jo traumoja.

"Ja vielä lapsia suunnittelette???"

"Kuule jätkä. Ens perjantaina lähet mun kanssa uimahallille naisten puolelle (naiseksi pukeutuneena), siellä näät ettei kaikki ole missejä parin lapsen synnyttämisen jälkeen!"
Ai että tolle ois niiin tarvetta!!! Sä olisit vähän kun "halki poikki pinoon"-tyylisesti terapioimassa, että "hei mulla ei oo koko päivää aikaa tässä jaaritella, kerrotko mikä on sen teidän tän hetkinen iSOIN ongelma?" Sulla olisi vähän omat menetelmät ;)

• Tykkää
Reactions: Echo
Ai että tolle ois niiin tarvetta!!! Sä olisit vähän kun "halki poikki pinoon"-tyylisesti terapioimassa, että "hei mulla ei oo koko päivää aikaa tässä jaaritella, kerrotko mikä on sen teidän tän hetkinen iSOIN ongelma?" Sulla olisi vähän omat menetelmät ;)
Lyhytterapian lasku olisi 1000 €/kerta. Kela-korvausta ei saa koska Kela ei tekis mun kans sopimusta kun asiakkaat olis ihan hajalla.

Yhteistyössä