"töttöröö"
Eihän Ariesta ole näkynyt palstalla enää aikoihin vai onko vaihtanut nikkiä?Aries pitäisi kuntosalia ja pikkukaupunkilainen olisi oiva liikennepoliisi.
Eihän Ariesta ole näkynyt palstalla enää aikoihin vai onko vaihtanut nikkiä?Aries pitäisi kuntosalia ja pikkukaupunkilainen olisi oiva liikennepoliisi.
Mä tyydyn vihastuttamaan.Kamoon, se oli ainoa vapaa liiketila kylän MegaLootan (arkkuja ja akvaarioita, ovi välissä hienotunteisuuden vuoksi) mennessä konkkaan. En voi sille mitään, että viinakauppa tuli kaveriksi. Olen neiti-ihminen ja viinakaupan pitäjä ihastuttaa ja vihastuttaa samalla kertaa ;-)
Ihanaa! Jokaisessa kaupungissa pitää ehottomasti olla pillurallilaisia!Meikä on amisviiksi joka kiertää corollalla rinkiä ja luukuttaa dj boboa ja mr. presidenttiä.
noni voitko perustaa sen vastaanoton jo? Ja tänne itä-suomeen jo mahd. :saint:No sitte. Mä tykkään ratkaisukeskeisestä psykologiasta, tyyliin Doctor Phil "What were you thinking? Are you nuts?"
Ehkä sai tarpeekseen palstailusta.Ei oo näkyny.:|
Ei mun tietääkseni oo vaihtanut nikkiä.
Kyllä mä voin molempia tehdä!Mitenkäs se juomapuoli vai alkaakos Majuri häärää tiskin takana?
tosin mä kylähulluna voisin näitä kyseisiä tuotteita myydä 10snt kappalehintaan ja niistä saaduilla rahoilla ja tyhjillä pulloilla sit ostella puluille kuivaa leipää leipomostaAlkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;29503255:kukas perustaa sit sinne kaupan nimeltä TiI-mAri jossa myydään vihkoja?
Juu, mä voin perustaa klinikan jossa annan lyhytterapiaa kaikille pareille. Pitempiä istuntoja ei pariskunnat kestä, saavat jo traumoja.noni voitko perustaa sen vastaanoton jo? Ja tänne itä-suomeen jo mahd. :saint:
Ainiin Rättis: Grillin omistaja
Mutta... Rollolainen veisi kuitenkin äidinkielen - tai kirjoitusviestinnän lehtorin toimen, koulusta kun koulusta.
Kyllä mä voin molempia tehdä!
Ai että tolle ois niiin tarvetta!!! Sä olisit vähän kun "halki poikki pinoon"-tyylisesti terapioimassa, että "hei mulla ei oo koko päivää aikaa tässä jaaritella, kerrotko mikä on sen teidän tän hetkinen iSOIN ongelma?" Sulla olisi vähän omat menetelmätJuu, mä voin perustaa klinikan jossa annan lyhytterapiaa kaikille pareille. Pitempiä istuntoja ei pariskunnat kestä, saavat jo traumoja.
"Ja vielä lapsia suunnittelette???"
"Kuule jätkä. Ens perjantaina lähet mun kanssa uimahallille naisten puolelle (naiseksi pukeutuneena), siellä näät ettei kaikki ole missejä parin lapsen synnyttämisen jälkeen!"
Lyhytterapian lasku olisi 1000 /kerta. Kela-korvausta ei saa koska Kela ei tekis mun kans sopimusta kun asiakkaat olis ihan hajalla.Ai että tolle ois niiin tarvetta!!! Sä olisit vähän kun "halki poikki pinoon"-tyylisesti terapioimassa, että "hei mulla ei oo koko päivää aikaa tässä jaaritella, kerrotko mikä on sen teidän tän hetkinen iSOIN ongelma?" Sulla olisi vähän omat menetelmät
Tää on niin parasRätti Väsynyt omistaa kylän ainoan grillin.
Mää ajattelin tarjota itteäni eläintarhaanKahvikirrahvi hoitaisi tikasautoa brankkarilla.
Saanen ehdottaa että meidän pitäjään ei tule KELAa ollenkaan, on se sen verran ärsyttävä laitos :snotty:Lyhytterapian lasku olisi 1000 /kerta. Kela-korvausta ei saa koska Kela ei tekis mun kans sopimusta kun asiakkaat olis ihan hajalla.
palomies.Mää ajattelin tarjota itteäni eläintarhaan
Mutta suostun tohon tikasautoonkin, jos joku kertoo mikä on brankkari? Oliko se sitä hesan murretta?