Mulle kiree nuttura ja pitkin nenänpieltä valuvat kakkulat. Hame, twinsetti ja paheksuva katse niiden perään, jotka pyöröovesta suunnistavat toiselle puolelle.
ja sieltä sais ostaa kuumaa kaakaota vaahtokarkeilla ja kermavaahdolla, ja istua jonnekkin nurkkaan selailemaan kirjojaJuuh, vanhahtavasti sisustettuna. *näkee jo valmiina koko lafkan!* Vanhoja itämaisia mattoja, todella isoja korkeita puisia kirjahyllyjä, antiikkikalusteita, vanhoja hienoja jalka ja pöytälamppuja sekä mahtava kattokruunu, katto korkeutta runsaasti parven takia, parvella säilytetään kaikkein kalleimmat ja harvinaisimmat teokset, hiukan hämyisä tunnelma.:heart:
oisitko vihreiden kansanedustaja? 8)Mitä ketun elämänleipää minä jaan?
Kanttorista mulle tulee mieleen Piiparinen.Jos sitten vaan soittelet urkuja.
MerilevääMitä ketun elämänleipää minä jaan?
:Ooisitko vihreiden kansanedustaja? 8)
Parisuhdeterapeutti voisin olla, mutta olisin liian kärsimätön, en jaksaisi johdatella lempeästi ja odottaa sitä että asiakkaat löytävät itse ne ratkaisut.No sitä mäkin, ei mee kato lahjat hukkaan
Oikeastaan sä voisit olla filosofi tai terapeutti, joku analyyttinen homma koska sä pohdit niin paljon asioita!
Kamoon, se oli ainoa vapaa liiketila kylän MegaLootan (arkkuja ja akvaarioita, ovi välissä hienotunteisuuden vuoksi) mennessä konkkaan. En voi sille mitään, että viinakauppa tuli kaveriksi. Olen neiti-ihminen ja viinakaupan pitäjä ihastuttaa ja vihastuttaa samalla kertaa ;-)
Mä en oo mikää karletti.karletti vois olla sen lähikuppilan ehtoisa emäntä
Eli pidän sushi-baaria.Merilevää
Tuliskos susta hyvä opas meidän kaupunkiin?Mitä ketun elämänleipää minä jaan?
Sä oisit matkatoimiston pitäjä, järkkäisit kaupunkilomia varsinkin Lontooseen.Mitä ketun elämänleipää minä jaan?
Ja skrode Aries järjestysmieheksi.Tuliskos susta hyvä opas meidän kaupunkiin?
Harmaita vierailee sankoin joukoin. Tarvitaan joku joka kykenee vastaamaan reklamaatioihin ja perustelemaan asioita.
Toki saat valita vielä järjestysmiehen rinnallesi, jos koet että on tarvetta.
SopiiScarlet pitäisi lankakauppaa.
Sulla voiskin olla oma vastaanotto ja kaikki tietäis sun olevan hieman boheemi ja suora mutta rehellinen. Antaisit aikoja joskus jopa yöaikaan jos pariskunta tarviis kriisiapua.Parisuhdeterapeutti voisin olla, mutta olisin liian kärsimätön, en jaksaisi johdatella lempeästi ja odottaa sitä että asiakkaat löytävät itse ne ratkaisut.
"Kuule Pertti. Sun kaltaistas äijää en kattois pätkääkään, sun muijas on just saanu vauvan ja äijä istuu kaiket illat kavereiden kanssa. "
Mitenkäs se juomapuoli vai alkaakos Majuri häärää tiskin takana?Sopii
Ja sieltä saapui topakka ravintelin omistaja.:wave:Mä en oo mikää karletti.
No sitte. Mä tykkään ratkaisukeskeisestä psykologiasta, tyyliin Doctor Phil "What were you thinking? Are you nuts?"Sulla voiskin olla oma vastaanotto ja kaikki tietäis sun olevan hieman boheemi ja suora mutta rehellinen. Antaisit aikoja joskus jopa yöaikaan jos pariskunta tarviis kriisiapua.
Mä en oo mikää karletti.