Peyote
Alkaa nyt kyl kuulostaa pahasti sen tyyppiseltä kun siinä Prinsessa-elokuvassa. Kellokosken prinsessa.
täytyy joka kunnassa nyt yks prinsessa olla :saint:
Alkaa nyt kyl kuulostaa pahasti sen tyyppiseltä kun siinä Prinsessa-elokuvassa. Kellokosken prinsessa.
täytyy joka kunnassa nyt yks prinsessa olla :saint:
Mun tarttis.|OHaha, mun ei ainakaan tarttis tehdä paljoo töitä.
Voisit järjestää talonvaltauksen ja mielenosoituksen.Oikeesti mä oisin joku kapinallinen jolla ois rikosrekisteri tullut jostain ilkivallasta. Käyttäisin taiteellisuuttani kaikkiin lentokehtisiin ja tarroihin, joita vois liimata roskiksiin.
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;29502929:mä haluaisin olla sit sen paikan kylähullu
vuorotteluvapaa? vaihdetaan hommia 2 viikon välein..tosin mä en osaa mitään talousasioita mut haitanneeko tuo mitään :xmas:Voi, veit multa viran.
Voisinko olla puolikas kylähullu ja varatalouspäällikkö, kun puljaan noitten numeroitten kans muutenkin.
Joo ja ehkä mä voisin olla niiden talonvaltaajien sulkapäinen mellakkaprinsessa. Pormestari olis saatava pois vallasta välittömästi ja vaadimme myös naispastoreita kaupunkiin. Meillä on perjantaisin aina kaupungin keskusaukiolla tanssiperformanssi-esitys.Voisit järjestää talonvaltauksen ja mielenosoituksen.
SopiiAlkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;29502987:vuorotteluvapaa? vaihdetaan hommia 2 viikon välein..tosin mä en osaa mitään talousasioita mut haitanneeko tuo mitään :xmas:
Mä mietin kans tuota kunnanjohtajan paikkaa...Kepsis olisi hyvä yliopiston assariopena, mutta pienissä kaupungeissa ei semmoisia ole. Hmm. Krut kävisi kunnanpomoksi diplomatian takia, tai no ainakin kunnansihteeriksi voisi laittaa. Mutta Krutilla olisi myös riistanvartijan pätevyys.Kfkfkf pitäisi sekatavaraa kauppaa. Kovat puhelahjat omaavana kauppaisi aina vaikka mitä ylimääräistä asiakkaille.
Peyote olisi B&B:n emäntä. Takapihalla olisi kasvimaa ja talon jokainen huone olisi maalattu eri väriseksi. Peyoten paikassa ei koskaan tietäisi, mitä on tulossa, se olisi vähän sellainen iloinen ja hassu paikka.
Booty pitäisi ompelimoa. Hän tietäisi ensimmäisenä paikkakunnan vauvauutiset, kun rouvat tulisivat tilaamaan isompia asuja.
Keittis olisi shamaani, joka asustaisi vähän kauempana muista. Hänen puoleensa käännyttäisiin isommissa ongelmissa.
Rättiksellä olisi oma ruokala, jonka nimi olisi Syöttölä. Lisää kastiketta olisi tunnuslause.
Kepsis olisi kaupunginjohtaja, vähän sellainen turhantärkeä ja kaiken tietävä. Välillä kuitenkin hyvinkin asiallinen, lähinnä hyvin topakan vaimonsa maahan pudottamana.
Päätön pitäisi lihakauppaa ja kävisi metsästämässä salaa hirviä.
Suurempi syy anoa turvapaikkaa viereisestä kunnasta. Tosin se saattaisi taas olla AVlaisista koostettu?Palstapersu olisi kaupungissa julkaistavan lehden päätoimittaja.