Kenet näistä kotiavustajista ottaisit kotiisi?

Jos joku ihana ihminen maksaisi sulle jonkun palvelusetelin niin minkälaiselle avulle sulla olisi eniten käyttöä? Kuvitellaan että se olisi vaikka..öö, joka toinen päivä, 2 tuntia päivässä, se aika olisi sovittavissa (voi vaikka yhdistellä kertoja)

Siivooja
Lastenhoitaja
Kokki/leipuri
Vaatehuoltaja (tää ois vaikein tehdä parissa tunnissa pyykkikoneen ohjelmien takia mut se siis silittäisikin kamppeet)
Puutarhuri
Hieroja/personal trainer joka kuntoilisi kanssasi

Mulla olisi ainainen tarve siivoojalle. Yritän pitää perussiivoa ja tehdä joka viikko isomman siivouksen mutta en tykkää hommasta yhtään, mun joka solu vastustaa sitä ja se tuntuu lähes oikeusmurhalta..:)

Viimeksi muokattu:
kfkfkf
Siivoaja :D mut se sais kyl hoitaa ne pyykitkin :LOL:

Ollaan ihan oikeest mietitty, et jos otettais siivooja kerran viikkoon, ei niin kamalasti kuitenkaan maksa ja saa laitettua verotukseenkin vielä :D

Siivoojan. Muutettiin just puolet isompaan asuntoon ja hitto, että niitä imuroitavia nurkkia on. Jos olisi vielä sellainen, joka keräisi romut ja laittaisi ne paikoilleen, niin voisin jopa maksaakin.
Kyllä ne neliömäärät vaikuttaa. Meillä lisääntyi neliöt 70:llä muutettuamme vuokralta tähän huusholliin ja imuroiminen kestää...enkä sano tätä kehuakseni mutta tuntuu että saa kävellä 5 vuotta viedäkseen vaikka pyykit khh:een, ennen kaikki oli lähes käden ulottuvilla...seurauksena isompi sotku kuin ennen.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29488366:
kerro mulle että miten saat ne kuolemaan.
:confused:
No liiottelin tietenkin!

Mutta siitä huolimatta tarvitsen puutarhurin.:attn:

Yhteistyössä