Juuri näin, mä en käsitä mikä into monilla on kirjoitella nimimerkillä vieras, ja sitten kettuilla kun joku erehtyy viittaamaan toiseen vieraaseen kun samassa ketjussa on kolme hlöä samalla nimimerkillä.Oisko se pieni vinkki, että käytä enemmän mielikuvitusta ja ole joku muu kuin vieras? Onnistuisko? Osaisitko keksiä mitään muuta nimimerkkiä kuin vieras?
No sitten on turha suuttua jos ihmiset sekoittaa eri kirjoittajien kommentit toisiinsa. Lapsellista kyllä tuollainen ettei voi tuon vertaa luoda asiallista pohjaa keskustelulle, että ihmiset pysyisivät kärryllä kuka kirjoittaa mitäkin eikä kirjoittajina lukuisia vieraita.Entä jos ei halua identifioitua edes yhdessä keskustelussa?
Kusipää on housuissasPeyote on kusipää ja piste.
Kiitos! Mä pidän tätä suurena huomionosoituksena ja kohteliaisuutena! Olenko vihdoin saanut ikioman harmaan pyllykärpäsen???Alkuperäinen kirjoittaja selkeä;29482769:Bitch! Hyvin vittumainen ja epämiellyttävä eukko.
No mä ainakin petyn aina sun kommentteihin. Nikki luo niin suuret odotukset, mutta sähän olet ihan kiltti.Kiitos! Mä pidän tätä suurena huomionosoituksena ja kohteliaisuutena! Olenko vihdoin saanut ikioman harmaan pyllykärpäsen???
vittumainen, epämiellyttävä ja kiltti :wave: teen parhaani!No mä ainakin petyn aina sun kommentteihin. Nikki luo niin suuret odotukset, mutta sähän olet ihan kiltti.
MIES, en tykkää susta ku sulla on noin kuuma avatar. Vaihda se!!!!Pitäis vissiin kommentoida enempi ja jyrkemmin että pääsis ees johonkin listalle
Mullakin on kuuma avatar.Alkuperäinen kirjoittaja Rva Ilkeä Harmaa;29486701:MIES, en tykkää susta ku sulla on noin kuuma avatar. Vaihda se!!!!
Sun kuva herättää mussa äidillisiä tunteitaMullakin on kuuma avatar.
Mwahahah... my plan is working perfectly.Alkuperäinen kirjoittaja Rva Ilkeä Harmaa;29487275:Sun kuva herättää mussa äidillisiä tunteita