Ärsyttävimmät vakkarit palstalla?

  • Viestiketjun aloittaja sdfeq
  • Ensimmäinen viesti
mielikuvitukseton
Oisko se pieni vinkki, että käytä enemmän mielikuvitusta ja ole joku muu kuin vieras? Onnistuisko? Osaisitko keksiä mitään muuta nimimerkkiä kuin vieras?
Juuri näin, mä en käsitä mikä into monilla on kirjoitella nimimerkillä vieras, ja sitten kettuilla kun joku erehtyy viittaamaan toiseen vieraaseen kun samassa ketjussa on kolme hlöä samalla nimimerkillä.
 
"Rea Listi"
Jotenkin huvittavaa, että joku tuo esille sitä ettei halua identifitoitua mitenkään netin keskustelupalstalla. No asian voi ratkaista siten, että tässä keskustelussa käyttää vaikkapa nimimerkkiä Emma, toisessa keskustelussa Olivia, kolmannessa Amalia... Ei ole niin vaikeaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91
emmaoliviaamalia
[QUOTE="Rea Listi";29485505]Jotenkin huvittavaa, että joku tuo esille sitä ettei halua identifitoitua mitenkään netin keskustelupalstalla. No asian voi ratkaista siten, että tässä keskustelussa käyttää vaikkapa nimimerkkiä Emma, toisessa keskustelussa Olivia, kolmannessa Amalia... Ei ole niin vaikeaa.[/QUOTE]
Entä jos ei halua identifioitua edes yhdessä keskustelussa?
 
"Rea Listi"
Entä jos ei halua identifioitua edes yhdessä keskustelussa?
No sitten on turha suuttua jos ihmiset sekoittaa eri kirjoittajien kommentit toisiinsa. Lapsellista kyllä tuollainen ettei voi tuon vertaa luoda asiallista pohjaa keskustelulle, että ihmiset pysyisivät kärryllä kuka kirjoittaa mitäkin eikä kirjoittajina lukuisia vieraita.

No fobiansa kullakin.
 
anionymio
[QUOTE="Rea Listi";29485640]No sitten on turha suuttua jos ihmiset sekoittaa eri kirjoittajien kommentit toisiinsa. Lapsellista kyllä tuollainen ettei voi tuon vertaa luoda asiallista pohjaa keskustelulle, että ihmiset pysyisivät kärryllä kuka kirjoittaa mitäkin eikä kirjoittajina lukuisia vieraita.

No fobiansa kullakin.[/QUOTE]


Oon mäkin kyllä huomannut että peyote on kova laittamaan sanoja ihan väärien ihmisten suuhun.
Jos joku lolita vaikka sanoo että "pallo on vihree", niin kun sitten viveka sanoo että "mä en pidä kaurapuurosta" niin peyote alkaa Vivekalle mäkättää että "sori vaan mutta pallo on sininen, olet kyllä tyhmä!", niin äly hoi älä jätä. Varsinkin kun vivekan ja lolitan kommenttien välillä on 5 vuotta.
 
anionymiö
Sitten sen lisäksi kun peyote on leimannut vivekan Lolitaksi, niin hän alkaa vielä loppukaneettina huutaa (isoilla kirjaimilla) : SÄ OOT SE JOKA AINA SEURAA MUA JA HAUKKUU HELLARIKSI!
 
Mä en pidä ketään nimimerkkiä tai henkilöä niiden takana ärsyttävänä. Välttämättä en edes katso kenen näppiksestä jokin tietty kommentti on lähtöisin. Joidenkin kanssa en ole joistain asioista samaa mieltä, mutta meillä kaikilla on oikeus mielipiteisiimme ja erilaisiin toimintatapoihin. Jossain toisessa ketjussa taas on syytä kompata niitä samoja, joiden kanssa toisessa ketjussa ollaan oltu ihan vastakkaista mieltä. Ikäviä on sellaiset (harmaat), jotka dissaa jonkun avauksia ja mielipiteitä ihan vain sen takia, että mielipide on jonkun tietyn nimimerkin.

Kunnon vääntö palstalla silloin tällöin on päivän piristys!
 
  • Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
lainaaja
[QUOTE="vieras.";29483495]Palsta meni pilalle kun poistivat useamman viestin lainaukset. Yhden viestin lainauksilla keskystelut eivät pysy kassa koska kukaan ei jaksa selata ketjua taaksepäin vaan vastaavat vain nenän edessä näkyvään viestiin.

Nykyisellä lainaussysteemillä nimimerkeistä on enemmän haittaa kuin hyötyä.[/QUOTE]

Saa edelleen laitettua ne kaikki lainaukset, eivät tule sisäkkäin vaan peräkkäin.
 
"vvv"
Ei hemmetti mitä juttuja :D Eipä silti,nää on ihan ´huvittaviakin.

Oon miettinyt että mä myös rekisteröityisin tänne,mutta onko olemassa riski,että mä muutun samanlaiseksi kuin monet mustat vakkarit? :O
 

Yhteistyössä